یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد در آیین افتتاح نمادین یک واحد آموزشی در خرم‌آباد گفت: این واحد آموزشی با مشارکت بانوی خیر و نیک‌اندیش خانم طلعت توتونچی در مساحت ۱۰۶۰ مترمربع، در دوطبقه، با ظرفیت ۷۶۰ دانش‌آموز پسر و دختر با اعتبار ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
به گزارش یافته، جعفر طولابی روز پنجشنبه 18 مهرماه بیان کرد: تمام ۷ مدرسه‌ای که در سطح شهر خرم‌آباد و بر اثر وقوع سیل خسارت دیده بودند، تعمیر و تجهیز شدند.
وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش که با حضور در پل‌دختر و از طریق تماس ویدیویی نظاره‌گر مراسم بود، خاطرنشان کرد: ۳ خواسته و مطالبه‌ی عمومی جامعه فرهنگی را خدمت شما بیان می‌کنم، اغلب واحد‌های آموزشی در شهر خرم‌آباد دارای بافت فرسوده هستند و نیاز به توجه ویژه‌ای دارد، مطالبات معوقه فرهنگیان و تعیین تکلیف آموزش یاران در راستای به‌کارگیری و جذب، از جمله خواسته‌های این قشر زحمتکش و تأثیرگذار جامعه به شمار می‌رود.
یادآور می‌شود طلعت توتونچی بانوی خیر لرستانی نام مدرسه‌ای که ساخته است، به نام دخترش زنده‌یاد فروزان حیدری نام‌گذاری کرده است.


 

دیدگاه‌ها  

#1 اسد 1398-07-18 16:22
دست خانم توتونچی درد نکنه حالا چرا وزیر افتتاح میکنه خود خانم توتونچی افتتاح می کرد تا وزیر منت سر ما نگذارد خداوند به خانم توتونچی سلامتی و برکت عطا کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا