یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندهی انتظامی شهرستان بروجرد از دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در شهرستان بروجرد خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ مهدی پورغلامحسین بیان داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با سارقان و در پی وقوع سرقت‌های موتورسیکلت، با تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران کلانتری 13 و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه باند سارقان موتورسیکلت‌های باجاج پالس در شهرستان بروجرد دستگیر و موتورسیکلت‌ها سرقتی کشف شد.
این مقام انتظامی افزود: در این راستا 6 دستگاه موتورسیکلت سرقتی به ارزش دو میلیارد ریال توقیف و 2 نفر از سارقان نیز دستگیر و طی هماهنگی انجام‌شده تحویل مقامات قضایی شدند.
 
کشف البسه 700 میلیون ریالی قاچاق در سلسله
فرمانده انتظامي شهرستان سلسله از کشف 700 میلیون ریال کالاي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ «فضل‌الله منصوری» در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامی اين فرماندهي حین کنترل خودروهاي عبوري در محور جنوب به غرب به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک شدند.
وي افزود: ماموران در بازرسي به عمل آمده از این خودرو کالای البسه قاچاق تعداد 194 ثوب کاپشن مردانه به ارزش 700 میلیون ریال را کشف کردند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در اين زمینه 2 متهم نيز دستگير که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحويل مراجع قضايي شدند.
سرهنگ منصوری از شهروندان درخواست كرد؛ در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي ممنوعه توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طريق تلفن فوریت‌های پليسي 110 اطلاع‌رسانی کنند.
 

کشف 22 تن مکمل غذایی دامی قاچاق در الیگودرز

 فرمانده انتظامی استان از کشف 22 تن مکمل غذای دامی در ایست و بازرسی خمه از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سردار"حاجی محمد مهدیان نسب" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی ایست و بازرسی خمه حین کنترل محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون کشنده مظنون و کامیون مذکور را توقیف کردند.

فرمانده انتظامي لرستان با بيان اينكه در بازرسي از کامیون مذکور حدود 22 تن مکمل غذایی دامی كشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

وی افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف‌شده را به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال برآورد کرد و عنوان داشت: متهم پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائی شد.

 



باند سارقان موتورسیکلت‌های باجاج پالس در بروجرد منهدم شد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا