یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اختصاص ۹ دستگاه آمبولانس کمک دار برای خدمات‌رسانی بهتر مردم به مناطق صعب‎العبور این استان خبر داد.
به گزارش یافته، علی فرهادی روز چهارشنبه، ارزش آمبولانس‌های مذکور را ۱۲ میلیارد تومان بیان کرد و اظهار داشت: این آمبولانس‌ها از مجهزترین آمبولانس‌ها به شمار می‌روند که برای پایگاه‌های ۱۱۵ استان تهیه شده‌اند.
وی با بیان اینکه در فروردین‌ماه سال جاری هفت‌دستگاه آمبولانس به پایگاه‌های استان اختصاص یافت افزود: هم‌اکنون، ۱۴۰ آمبولانس در سطح استان در حال امدادرسانی است که با توجه به نیاز استان این تعداد جوابگو نیست.
فرهادی ادامه داد: در حال حاضر بیمارستان‌های استان مجهز به ۳۴۲ تخت خصوصی، ۱۱۴ تخت آی سی یو، ۵۹ تخت ان آی سی یو، ۹۶ تخت سی‌سی‌یو و ۱۴ تخت پی‌ای سی یو و ۲۰۰ دستگاه تجهیزات پزشکی ام آر آی ، آنژیوگرافی، سونوگرافی، سی‌تی‌اسکن هستند.
وی با اشاره به اینکه اکنون ۶۳ پایگاه اورژانس، ۱۴۵ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در استان آماده ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: همچنین ۷۰۰ خانه بهداشت در لرستان خدمات ارائه می‌دهند و تعداد درمانگاه‌های استان از ۳۵ مورد به ۱۸۰ مرکز شهری و روستایی افزایش یافته است./ایرنا


اختصاص ۹ دستگاه آمبولانس به مناطق صعب‎العبور لرستان

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا