یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان گفت: هم‌زمان با دومین روز هفته ناجا همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی عاشوراییان در سطح استان برگزار شد.
به گزارش یافته سردار "حاجی محمد مهدیان نسب " در برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی عاشوراییان با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی «پلیس هوشمند، امین مردم» گفت: شهروندان استقبال بی‌نظیری از ورزش همگانی دارند که این مهم بیانگر اهمیت دادن به ورزش و بخصوص پیاده‌روی در حفظ سلامتی و تندرستی است.
فرمانده انتظامی لرستان تأکید کرد: ارتقاء مهارت‌های عملی و آمادگی جسمانی کارکنان از اولویت‌های اساسی ناجا است و برگزاری چنین برنامه‌هایی نیز در راستای توجه به این امر می‌باشد.
وي بيان داشت: ورزش و پرورش قواي جسماني علاوه بر نشاط و تندرستي، سلامت فکري و رواني را نيز در پي دارد و امروز يكي از مهم‌ترین و ضروری‌ترین مسائل در نيروي انتظامي توجه به امر ورزش و افزايش آمادگي جسماني است.
به گفته سردار مهدیان نسب ورزش عامل تندرستي و سلامتي و يکي از ابزارهای مبارزه با آسیب‌های اجتماعي است زیرا هرچه در ورزش هزينه شود شاهد كاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: در دومین روز از هفته نیروی انتظامی همایش پیاده‌روی خانوادگی عاشوراییان از میدان پلیس به سمت میدان نیلوفر خرم‌آباد برگزار و در پایان به تعدادی از شرکت‌کنندگان به‌قیدقرعه جوایزی اهدا شد ضمن این که مراسم مذکور در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی پخش شد و از زحمات و تلاش‌های دست‌اندرکاران سیما و دیگر مسئولان سازمان‌ها و ادارات مرتبط نیز تقدیر و تشکر می‌شود.





شایان ذکر است به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی، امروز (جمعه) همایش پیاده‌روی خانوادگی تحت‌ عنوان «عاشوراییان» از محل ستاد فرماندهی انتظامی لرستان آغاز شد و در ميدان نيلوفر خرم‌آباد پایان یافت.

این همایش با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت‌های همگانی استان لرستان برگزار و به‌صورت زنده از برنامه صبح و نشاط شبکه سه صدا و سیما و همچنین از شبکه استانی افلاک پخش شد.

در این همایش، به قید قرعه به ۱۴ نفر به نیت ۱۴ معصوم (ع) نیم‌سکه بهار آزادی اهدا شد. همچنین به ۲۰ نفر به دوچرخه و به ۲۰ نفر نیز لباس ورزشی و به تعدادی هم کارت هدیه یک میلیون تومانی اهدا شد.


همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی عاشوراییان در لرستان برگزار شد




 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا