یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد از اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقه فوتبال جام حذفی بین تیم‌های خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان خبر داد.
به گزارش یافته، "اسد عبداللهی" با اشاره به برگزاری جلسه شورای تأمین شهرستان با موضوع برگزاری مسابقه بین تیم‌های خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان در چارچوب مسابقات فوتبال جام حذفی کشور، گفت: با توجه به پخش مستقیم این دیدار از رسانه ملی، تماشاگرانی که در ورزشگاه حاضر می‌شوند، ضمن رعایت رسم میهمان‌نوازی، معرف فرهنگ استان و شهرستان به کل کشور باشند.
 فرماندار خرم‌آباد تصریح کرد: نیروهای امنیتی، انتظامی و یگان ویژه، وظیفه برقراری نظم و امنیت داخل و محیط پیرامونی ورزشگاه و همچنین ورود و خروج تماشاگران و اعضای هر دو تیم را بر عهده خواهد داشت.
 وی ادامه داد: در راستای برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم ورزشی، تاکیدات لازم به دستگاه‌های خدمات رسان از جمله اورژانس ۱۱۵، آتش‌نشانی، شهرداری، آب، برق و مخابرات ابلاغ شده تا ضمن اعزام تیم‌های تخصصی و کارشناسی به ورزشگاه، اقدامات لازم را مد نظر قرار دهند.
عبداللهی افزود: همچنین پلیس راهور شهرستان موظف است در راستای تسهیل در تردد وسایط نقلیه در قبل، حین و بعد از مسابقه، نسبت به تدوین طرح ترافیکی ویژه این مسابقه اقدام لازم را معمول دارد.
 رئیس شورای تامین شهرستان خرم‌آباد سپس اذعان داشت: ورود هر گونه اشیا و وسایل ممنوعه از جمله بطری آب، اشیاء تیز و برنده، محترقه و آتش‌زا و هر وسیله‌ای که قابلیت پرتابی دارد، به ورزشگاه ممنوع است و تماشاگران در این خصوص همکاری لازم را با عوامل اجرایی به عمل آورند.
فرماندار خرم‌آباد در پایان خاطرنشان ساخت: ورود به ورزشگاه فقط مختص به تماشاگرانی است که بلیت بازی را تهیه کرده‌اند و سایرین از مراجعه به محل برگزاری مسابقه خودداری نمایند.

فرماندار خرم‌آباد: تدابیر ویژه‌ای برای برگزاری دیدار خیبر و سپاهان اتخاذ شده است

 

دیدگاه‌ها  

#1 سلاحورزی 1398-07-07 23:24
مردم خرم آباد و لرستان باید فارغ از هر نتیجه ای آبروداری کنند فقط اخلاق جوانمردی مهم است
نقل قول کردن
#2 سید نادر صورتیان 1398-07-08 08:59
خیلی کارت درسته.... مردم تو راه ها در تصادف میمیرند تو درفکر برگزاری یه مسابقه هستی ....واقعا افق دید یه مدیر ارشد باید اینقدر کوتاه باشه ....پیگیر راه اهن وقطار و هواپیما و چند کارخانه مولد باش
نقل قول کردن
#3 مجید 1398-07-09 08:34
به نقل از سید نادر صورتیان:
خیلی کارت درسته.... مردم تو راه ها در تصادف میمیرند تو درفکر برگزاری یه مسابقه هستی ....واقعا افق دید یه مدیر ارشد باید اینقدر کوتاه باشه ....پیگیر راه اهن وقطار و هواپیما و چند کارخانه مولد باش ...

کار تو خیلی درسته که همه چیز رو با هم قاطی میکنی . بحث ورزشیه نه چیزای دیگه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا