یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت: در حال حاضر این سازمان با ۸ ایستگاه در سطح شهر، ۱۷۰ نفر کارکنان عملیاتی و اداری و ۳۲ خودروی سبک و سنگین مشغول خدمت به شهروندان خرم‌آبادی هستیم.
به گزارش یافته، حمید علیرضایی ‌ در آیین گرامی داشت روز آتش‌نشان که امروز برگزار شد، اظهار داشت: در حین سیل فروردین ۹۸ کارکنان آتش‌نشانی از جان مایه گذاشته و با کم‌ترین امکانات و تجهیزات بیش‌تر از توان خود ایثار کردند.



 وی خاطرنشان کرد: ما دو مشکل داریم که نیاز به مساعدت و کمک هست، اولین مشکل مربوط به ایستگاه موقت آتش‌نشانی در پارک شریعتی است، آنجا محل مناسبی برای ایستگاه نیست، انتظار داریم در همان خیابان شریعتی یک ساختمان در خور شأن آتش‌نشان‌ها در نظر گرفته شود.
علیرضایی ادامه داد: مشکل دیگری که با آن مواجه هستیم، این است که ما به دلیل کمبود امکانات قادر به اطفا حریق ساختمان‌های بالای دو طبقه به سختی خواهیم بود. آتش‌سوزی در ساختمان‌های بالای دوطبقه نیاز به نردبان ۳۲ متری دارد که ما فاقد آن هستیم. با توجه به گستردگی ساختمان‌های بلندمرتبه در سطح شهر این کمبود بسیار مهم و اساسی است.
علیرضایی تصریح کرد: با توجه به استانداردهایی که نیاز هر ۵۰ هزار نفر را به یک ایستگاه اعلام داشته است، ما در شهر خرم‌آباد به ۳ ایستگاه دیگر نیاز داریم.
شایان ذکر است آیین گرامی داشت روز آتش‌نشان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری، کارکنان آتش‌نشانی و شهرداری، اصحاب رسانه و شهروندان در ایستگاه شماره دو سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد برگزار شد.
 
خبر و عکس: رضا طولابی
 
توضیح: در روز 7 مهر 1359 وقتی که دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد، آتش‌نشانان منطقه و شهرهای اطراف برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند که در حین عملیات خاموش کردن آتش، مجدداً هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه می‌کنند که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش‌نشانان می‌شود. هفتم مهرماه به نام «آتش‌نشانی و ایمنی» نام‌گذاری شده است.

توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


 

دیدگاه‌ها  

#1 طرحان 1398-07-07 10:22
منت بمیرم چی بکم سیت ،وخدا ریم سیه،منم دسم پتینه.
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1398-07-07 11:32
شما بگویید کجا درسته که حالا اتش نشانی نباشد؟؟؟
نقل قول کردن
#3 مهدی 1398-07-07 13:53
خدا قوت واقعا آتش نشانی با کمبود امکانات مواجه است و با دست خالی به جنگ آتش میروند
نقل قول کردن
#4 سید نادر صورتیان 1398-07-08 09:01
درشهرداری خرم اباد فقط اتش نشا نها و رفتگران زحمت کش هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا