یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان از کشف لوازم‌خانگی و داروي قاچاق در شهرستان چگنی خبر داد.
به گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" اظهار داشت: ماموران گشت پاسگاه انتظامي چنار شهرستان چگنی در عوارضي خرم زال به يك دستگاه كاميون ايسوزو كه به سمت خرم‌آباد در حال عبور بود مظنون و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: ماموران در بازرسي از خودرو مذکور مقاديري لوازم‌خانگی و داروی خارجی شامل 3 دستگاه ماشین لباسشویی، ظرف‌شویی و یخچال فریزر، ۱۲۰ شیشه شربت و 20 هزار و 880 عدد انواع قرص و ۴۰ عدد آمپول كشف و یک نفر را در این رابطه دستگير کردند.
وی خاطرنشان كرد: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد ريال برآورد کردند و متهم پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع ذی‌صلاح شد.
 
افزایش 120 درصدی کشفیات مواد مخدر در دورود
فرمانده انتظامي دورود از افزایش 120 درصدی کشفیات مواد مخدر خبر داد.
سرهنگ "نبی اله قاسمی " بیان داشت: در راستای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده در 6 ماهه سال جاری 174 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 155 نفر خرده‌فروش و 14 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.
وی انهدام 4 باند تهیه و توزیع مواد مخدر و توقیف 8 دستگاه خودرو را از دیگر اقدامات پلیس برشمرد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 120 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم.
 سرهنگ قاسمی در پایان افزود: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس می‌تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.
 
اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي در سلسله
فرمانده انتظامی سلسله از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و دستگیری 25 نفر متهم تحت تعقیب در شهرستان خبر داد.
سرهنگ «فضل الله منصوری» گفت: به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراري نظم و امنيت عمومی طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان به اجرا درآمد و ماموران این فرماندهی ضمن انجام گشت‌های هدفمند 3 نفر سارق حرفه‌ای را دستگیر و 5 فقره انواع سرقت کشف کردند.
وی کشف 2 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در دیگر استان‌ها، 350 کیلو ذغال قاچاق و بازدید از 35 واحد صنفي و تذکر و اخطار پلمب به 15 واحد صنفي و پلمب 5 واحد صنفي به علت عدم رعايت ضوابط قانوني و توقیف 5 خودرو و 15 موتورسیکلت متخلف را از دیگر نتایج طرح برشمرد و اظهار داشت: 25 نفر عاملان فروش مواد مخدر و متهم تحت تعقیب مراجع قضائی، سارق و مخلان نظم و امنیت عمومی از دیگر موفقیت‌های این طرح بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

با آخرین اخبار انتظامی لرستان ...

 


 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا