یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از والدین خواست برای جابجایی فرزندانشان به مدارس، حتماً از سرویس‌های مجاز مدارس استفاده کنند و به‌هیچ‌عنوان از افراد ناشناس و خودروهای غیرمجاز برای این کار استفاده نکنند.
سرویس برای دانش‌آموزان مناطق محروم رایگان شدبه گزارش یافته سرهنگ «مرتضی چغلوند» گفت: والدین برای جابجایی فرزندانشان به مدارس، حتماً از سرویس‌های مجاز مدارس استفاده کنند و به هیچ عنوان از افراد ناشناس و خودروهای غیرمجاز برای این کار استفاده نکنند.
 وی افزود: آمارهای پلیس در سال‌های اخیر نشان می‌دهد سرویس‌های مجاز مدارس امن‌ترین وسیله برای حمل‌ونقل دانش آموزان و کم تصادف‌ترین وسیله برای جابه‌جایی و حمل‌ونقل دانش آموزان بوده است.
سرهنگ چغلوند گفت: اگر امکان استفاده از سرویس مدرسه وجود نداشت بهتر است والدین پیاده یا با استفاده از حمل و نقل عمومی فرزندان خود را به مدرسه ببرند و اگر هم مجبور به استفاده از وسیله نقلیه شخصی هستند آن را در محل مجاز پارک کرده و فرزندان را تا مدرسه همراهی کنند.
رئیس پلیس راهور استان بیان داشت: یکسری شرایط کلی برای سرویس‌های مدارس وجود داشته و ما نیز در تلاشیم تا هرسال این استاندارها را ارتقاء دهیم و علاوه بر آن رانندگان سرویس مدارس تحت آموزش از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی قرار می‌گیرند چرا که این رانندگان الگویی برای دانش آموزان هستند و باید درست رانندگی کنند.
وی ادامه داد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی در اول مهرماه مأموران پلیس راهور با حداکثر توان خود در معابر استقرار خواهند داشت و به آنان تأکید شده که نظارت مستمری بر سرویس‌های مدارس داشته باشند و با سرویس‌های غیرمجاز برخورد کنند.
به گفته سرهنگ چغلوند رانندگان سرویس مدارس ملزم به همراهی دانش آموزان از مبدأ تا مقصد و بالعکس می‌باشند و مسئولیت مهمی در این زمینه‌دارند.

با سرویس‌های غیرمجاز مدارس لرستان برخورد می‌شود

دیدگاه‌ها  

#1 کارشناس 1398-07-02 16:05
ضمن خداقوت
لطفا در خصوص رانندگانی که اقدام به جابجایی دانش آموزان چند شیفت مخالف و گاهاً تداخل ساعت میکنن نظارت بیشتری بشه
چون با شتاب و عجله و همچنین ظرفیت غیر مجاز سایرین رو هم به خطر میندازن.
خواهشمندیم رسیدگی کنید.
نقل قول کردن
#2 حميد 1398-07-03 12:25
بهترين اهرم نظارت در تمامي بخش ها مي باشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا