یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس در لرستان خبر داد.



به گزارش یافته، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به قیام اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا اظهار داشت: همانگونه که حادثه کربلا اسلام را تثبیت کرد، دفاع مقدس نیز باعث تثبیت انقلاب اسلامی شد.
وی با بیان اینکه ما میراثدار فرهنگ عاشورا هستیم، افزود: باید از ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) بویژه اربعین حسینی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.
ناصرپور با تأکید بر لزوم آشنایی جوانان با واقعیات دفاع مقدس و ارزش‌های خلق شده در آن دوران طلایی، گفت: ارائه دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس یکی از راه‌های آشنایی دانشجویان با دفاع مقدس است که متاسفانه طبق بررسی های به عمل آمده در سال‌های اخیر علاقمندی دانشجویان دانشگاه‌های استان لرستان برای گذراندان این دو واحد درسی کمتر شده است که این مسئله باید آسیب شناسی شود.
نتیجه تصویری برای حجت الله ناصرپورمدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان یکی دیگر از ابزارهای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را دانشنامه دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: در دانشنامه دفاع مقدس لرستان نقش لرستان و تجربه تاریخی این استان در هشت سال دوران دفاع مقدس آورده می‌شود.
ناصر پور در ادامه  سخنان خود به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان اشاره کرد و افزود: برای ساخت مرکز فرهنگی  دفاع مقدس لرستان تاکنون 16 میلیار تومان هزینه شده است که قرار است  این مرکز همزمان با پنج مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در کشور در دهه فجر امسال افتتاح شود.
به گزارش دفاع‌پرس وی با اشاره به در پیش رو بودن هفته دفاع مقدس به برنامه‌هایی که قرار است در این هفته اجرا شود اشاره کرد و گفت: همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس در لرستان نیز برگزار می‌شود.

همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در لرستان برگزار می‌شود

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند. 1398-06-30 00:30
تاریخ همابش را اعلام کنید.اگر امکان دارد جانبازان دفاع مقدس را ب کربلا ببرید.چون آن زمان فرماندگان قول دادند کربلا آزاد شود میریمزیارت.لتما س دعا..!!
نقل قول کردن
#2 ضیا 1398-06-30 11:51
برادر گرامی نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس دردی ازدردهای آنها را حل و فصل نمی کنید.با برگزاری یک مراسم یک ساعته ؟چرا بفکر استخدام فرزندان این قشر مظلوم که از همه چیزشان برای دفاع از آب و خاک و ملت همانند شیر در مقابل ارتش عراق البته (ارتش کشور دوست و برادر عراق)ایستادندچه خانوادهایی که فرزند ،برادر ،پدرو...خودشان را از دست دادند؟چه خانوادهاییکه جنازه عزیزانشان را تحویل نگرفته اندو سالیان ساله به امید خبری از جنازه عزیزانشان هستند؟چرا بجای نکوداشت آن هم یک جلسه بفکر اشتغال و استخدام فرزندان آنها نیستید؟آنقدر که افراد عادی براساس بند پ در ادارات دولتی استخدام شده اندباید گفت علی برکت العالی؟چرا بفکر اعمال ماده 48 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران نیستید؟قانونی که هیچگاه اجرا نشد و نخواهد شد؟
نقل قول کردن
#3 ضیا 1398-06-30 11:56
چرا آقازادها با ارز دولتی بورسیه می شوند اون هم در آمریکا و کشورهای اروپایی سهم ما ایثارگران در رابطه با آمریکا فقط شعار مرگ بر آمریکاست؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟دانشگاه لاکچری ،خودرو لاکچری ،تفریحات لاکچری سهم آقازادها و ژن های خوب هست؟؟؟؟؟
چرا قوانین ایثارگران در مملکتی که ایثارگران خون داده اند اجرایی نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا ایثارگربرای ترمیم دندان فرزندش مجبور بشود حلقه نامزدی خودش را بفروشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#4 شهریار 1398-07-01 08:36
ایثارگردان وافعی هیچ استفادای از این امکانات وغیر نمی کنند.کسانی که یک روز درجهبه های حق علیه باطل نبودن دارند استفاده می کنند هم رزمندگی وجانبازی بصورت تقلبی گرفتن وکسی هم نیست بررسی کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا