یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

منوچهر يوسفي- شهردار بروجرد- يافتهشهردار بروجرد گفت‌: شهرداري و سازمان‌هاي زير مجموعه آن از گستردگي حوزه فعاليت خصوصاً در بخش‌هاي عمراني و خدماتي شهر برخوردار است و به تبع آن ارتباط مستقيم و تنگاتنگي با شهروندان دارد كه همين امر وظيفه نيروهاي شاغل در اين مجموعه را دو چندان مي‌كند‌.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بروجرد، "منوچهر يوسفي" اظهار كرد‌: متاًسفانه در گذشته مشكلات مالي فراواني به شهرداري بروجرد تحميل شده است به طوري كه اين سازمان در تاًمين حقوق كاركنان خود به طور جدي با مشكل مواجه شده است و حقوق كاركنان آن چند ماهي است پرداخت نگرديده و به تعويق افتاده است‌.

وي ادامه داد‌: اين مسئله علاوه بر اين كه مشكلات زيادي را براي كاركنان اين سازمان و خانواده‌هاي آنان به وجود آورده و از لحاظ مالي در مضيقه قرار گرفته‌اند‌، به يكي از اصلي ترين دغدغه‌هاي پيش روي شهرداري بروجرد تبديل شده است‌.

يوسفي اضافه كرد‌: يادآوري چندين باره اين معضل و موشكافي گذشته براي يافتن مقصر اصلي امر‌، كاري بيهوده و بي‌ثمر است و كمكي به حل وضع موجود نخواهد كرد‌، بلكه همگي بايد عزم خود را جزم كرده و با استفاده از خرد جمعي و تلاش در جهت حركت به سمت ايجاد درآمدهاي پايدار براي شهرداري‌، اين بحران را پشت سر گذاشته و به دنبال چاره‌اي منطقي براي برون‌رفت از مشكلات موجود باشيم.

وي يكي از مهم‌ترين اولويت‌هاي كاري حال حاضر شهرداري بروجرد را تلاش در جهت پرداخت حقوق معوقه كاركنان اين سازمان و به روز نمودن پرداخت آن دانست و عنوان كرد‌: به اعتقاد بنده ادامه اين مشكل باعث بي‌انگيزگي در ميان برخي كاركنان شده و در نهايت بازدهي مفيد سازمان را پائين مي‌آورد.

شهردار بروجرد تصريح كرد‌: برخي گمان مي‌كنند وجود بدهي‌هايي كه از گذشته براي شهرداري بروجرد به ارث گذاشته شده‌، به اين معنا است كه شهرداري نه تنها در تكميل پروژه‌هاي نيمه كاره قبلي با مشكل مواجه مي‌شود‌، بلكه توان اجراي پروژه‌هاي مختلف عمراني و خدماتي ديگر را ندارد‌، در صورتي كه چنين نيست و علاوه بر اينكه پروژه‌هاي نيمه تمام گذشته با جديت و تلاش هر چه بيش‌تر به پايان مي‌رسند‌، با برنامه‌ريزي‌ها و اقدامات كارشناسانه به عمل آمده و شناسايي نيازهاي شهر‌، در حال اجراي پروژه‌هاي جديد هستيم و مشكلات موجود به هيچ عنوان مانع ادامه فعاليت ما نخواهد شد چرا كه خود را در قبال پيشرفت و ترقي شهرستان بروجرد مسئول مي‌دانيم و اين احساس وظيفه اجازه نخواهيم داد هيچ پروژه شهري متوقف شود‌.

يوسفي خاطرنشان كرد‌: پروژه‌هاي جديد كمربند سبز حاشيه‌اي بلوار آيت‌الله صاحب‌الزماني‌، پياده‌روسازي ميدان بهشت‌، تعريض پل غيرهمسطح قشلاق‌، تكميل جاده كمربندي سابق و تبديل آن به يك رينگ درون شهري زيبا‌، تعريض و رفوژ جاده‌هاي بروجرد به خرم‌آباد و بروجرد به اراك به طول 3 كيلومتر و چندين پروژه ديگر اثباتي بر ادعاي گفته شده است‌.

وي گفت‌: همچنين پياده‌روسازي و محوطه‌سازي حد فاصل ميدان آيت‌الله بروجردي تا ميدان امام خميني‌(ره) در دستور كار فعاليت‌هاي شهرداري در سال آتي است‌.

وي همچنين تصريح كرد‌: يكي ديگر از اهداف ما در سازمان شهرداري‌، رعايت عدالت و مساوات در توزيع خدمات شهري است به نحوي كه نقاط مختلف شهر از شمالي‌ترين تا جنوبي ترين نقطه به طور يكسان و مساوي از امكانات و خدمات شهري بهره‌مند شوند و برخي مناطق حاشيه‌اي شهر نيز كه تا كنون مورد بعضي بي‌مهري‌ها واقع شده و خدمات كافي دريافت نكرده‌اند‌، از نظر زيباسازي و ساير خدمات ارائه شده توسط شهرداري‌، به صورت يكسان و برابر با ساير نقاط بهره‌مند شوند‌.

يوسفي يادآور شد‌: معتقديم شهروندان بروجردي شايستگي زندگي در شهري مترقي و رو به پيشرفت را دارند‌، به همين منظور براي تاًمين رفاه نسبي آنان از هيچ تلاشي فروگذار نخواهيم كرد چرا كه خود را خادم مردم مي‌دانيم و يقين داشته باشيد با تلاش شبانه‌روزي در شهرداري بروجرد‌، مي‌كوشيم هيچ‌گونه قصوري در انجام وظايف محوطه نداشته باشيم‌.

وي سپس با اشاره به نقش كليدي و موثر رسانه‌ها در انعكاس فعاليت‌هاي صورت گرفته در شهرداري‌، گفت‌: رسانه‌ها بازوان توانمند و ياوران شهرداري هستند چرا كه با انتقال صحيح اطلاعات به شهروندان‌، آنان را در جريان روند فعاليت‌هاي اين سازمان قرار مي‌دهد‌.

وي اضافه كرد‌: رسانه‌ها همچنين با انعكاس خواسته‌ها و انتقال مشكلات شهروندان به شهرداري‌، به عنوان اهرمي كمكي و پل ارتباطي ميان ما و شهروندان‌، شهرداري را در انجام خواسته‌هاي به حق و معقول شهروندان ياري مي‌رسانند‌.

وي بيان داشت‌: رسانه‌ها همچنين مي‌توانند به عنوان مهره‌اي كليدي با تلاش در راستاي فرهنگ‌سازي در امور مختلف شهري‌، ما را در رسيدن هرچه سريع‌تر به اهداف‌مان ياري نمايند تا با همت جمعي‌، پله‌هاي موفقيت را يكي پس از ديگري پيموده و شهري مترقي و زيبا داشته باشيم‌.

شهردار بروجرد خاطر‌نشان كرد‌: خوشبختانه مديران سازمان‌ها و مناطق شهرداري بروجرد نيز به دور از هر گونه جنجال سياسي‌، سليقه گرايي و خود‌رأيي‌، خواسته‌ها و انتقادات رسيده از سوي شهروندان را تجزيه و تحليل كرده و با اتخاذ تصميمي درست و منطقي‌، نسبت به رفع مشكلات حيطه كاري خود اقدام مي‌نمايند‌.

وي در خاتمه افزود‌: هدف نهايي مجموعه عظيم سازمان شهرداري بروجرد‌، تلاش در جهت سرعت بخشيدن به پروژه‌هاي مورد نياز شهر بروجرد و حركت به سمت ساختن شهري آباد و زيبا‌، آن‌گونه كه شايسته مردم فهيم و فرهيخته اين شهرستان است‌، باشيم‌.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 علی دالوند 1392-10-06 19:35
با سلام خبر های محیط زیست رو چرا نمی زنید
امروز پلنگی در ارتفاعات خرم اباد زخمی شده
خبرهای محیط زیست استان رو از من می تونی دریافت بکنی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا