یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير کميته امداد شهرستان سلسله از کمک 3 ميليارد ريالي خيرين شهرستان سلسله به مددجويان اين شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد لرستان، "صفرعلي فلاحي‌راد" گفت: کميته امداد شهرستان سلسله با به کار‌گيري تبليغات فرهنگي درست و به موقع در امر احياي فرهنگ اصيل اسلامي انفاق و طرح تکريم نيکوکاران در سطح شهرستان و نيز طرح هدفمند کردن خيرات خيرين در ماه محرم و صفر توانسته است کمک‌هاي مردم خير و خداجوي اين شهرستان را جمع‌آوري کند.

مدير کميته امداد شهرستان سلسله در ادامه با بيان اين که مبلغ 3 ميليارد و 134 ميليون و 540 هزار ريال در اين راستا جمع‌آوري شده است تصريح کرد: مردم خداجوي شهرستان سلسله همواره و در قالب طرح‌هاي مختلف کميته امداد اين شهرستان را در خدمت‌رساني بهتر به محرومان ياري نموده است.

فلاحي‌راد در ادامه سخنان خود تصريح کرد: کميته امداد شهرستان سلسله توانسته است تعداد 288 خير نيکوکار در ايام محرم و صفر جذب کند.

وي در ادامه با اشاره به اين که کميته امداد اين شهرستان در بحث هدفمند کردن و جمع‌آوري خيرات و کمک‌هاي مردمي از خيرين شهرستان در سرفصل‌هاي گوناگوني توانسته است فعاليت‌هاي متفاوتي داشته باشد که از جمله اين سرفصل‌‌ها مي‌توان به جمع‌آوري نذورات در قالب طرح صدقه جهت سلامتي امام زمان به مبلغ 35 ميليون و 520 هزار ريال و همچنين طرح همياران مولا به مبلغ يك ميليون ريال اشاره کرد.

فلاحي‌راد در ادامه خاطر‌نشان کرد: در بحث جمع‌آوري صدقات از تعداد 11 هزار و 147 عدد صندوق صدقات طي 8 ماهه گذشته از سال جاري مبلغ يك ميليارد و 756 ميليون و 118 هزار ريال جمع‌آوري نمايد.

وي در ادامه سخنان خود گفت: کميته امداد شهرستان سلسله توانسته است در بحث جمع‌آوري نذورات از طريق مساجد مبلغ 13 ميليون و 720 هزار ريال جمع‌آوري و همچنين تعداد 35 خيرو نيکوکار را جذب کند.

مدير کميته امداد شهرستان سلسله ضمن تشکر و قدرداني از اين خيرين، از ديگر مردم مومن و خداجوي اين شهرستان خواستار همکاري بيش‌تر امداد در امر ياري رساندن به محرومان واقعي شد.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا