یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مرتضي ولي‌پوري فرماندار خرم‌آباد / يافتهدر صورت اجراي 5 تقاطع هم سطح در خرم‌آباد بخش عمده‌اي از مشكلات ترافيكي مرتفع مي‌گردد‌.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، فرماندار و رييس شوراي ترافيك شهرستان خرم‌آباد در جلسه اين شورا كه در فرمانداري خرم‌آباد برگزار گرديد از تصويب كليات اجراي 5 تقاطع غير هم سطح در راستاي تسهيل ترافيك شهر خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: با توجه به وجود ترافيك سنگين در برخي از نقاط شهر خرم‌آباد با استفاده از نظر كارشناسان راهور و ترافيك شهرستان و كار مطالعاتي 5 نقطه به عنوان نقاط پرترافيك شناسايي و مصوب گرديد كه در اين نقاط تقاطع غير‌هم‌سطح ايجاد گردد.

"مرتضي ولي‌پوري" افزايش جمعيت‌، گسترش و توسعه شهر و افزايش بي‌رويه وسايل نقليه را از جمله عوامل افزايش ترافيك برشمرد و گفت: رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي و ارتقاي فرهنگ شهرنشيني مي‌تواند كمك شاياني به حل مسئله ترافيك داشته باشد‌.

وي در بخش ديگر از سخنان خود اذعان داشت: با همكاري استانداري لرستان و معاونت عمراني استانداري در 5 نقطه "ورودي جاده دسترسي مسكن مهر‌، تقاطع بلوار 60 متري به بلوار ولايت‌، تقاطع بلوار بهارستان به خيابان ايران‌زمين‌، تقاطع خيابان‌هاي 24 متري شهيد كاكاوند و شريعتي و تقاطع 60 متري و خيابان ناصر خسرو"‌، تقاطع غير‌هم‌سطح ايجاد خواهد شد كه با آماده شدن طرح نهايي در آينده‌اي نزديك شاهد اجراي اين پروژه‌ها خواهيم بود.

فرماندار خرم آباد گفت: در اين جلسه در راستاي روان‌سازي ترافيك شهرستان خرم‌آباد طرح پيشنهادي اعضاي اين شورا مبني بر تكميل پروژه پل 9 دي و جداسازي موقت مسير پياده‌رو از سواره در ميدان امام حسين‌(ع) مورد تصويب قرار گرفت و از مسئولان راهور و شهرداري خواسته شده تا با جديت تمام نسبت به سامان‌دهي وضعيت ترافيكي معابر  و ميادين اصلي شهر اقدام نمايند.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا