یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگ‌كننده فرماندهي انتظامي استان لرستان از دستگيري يک توزيع كننده‌ي داروي غيرمجاز و کشف 350 هزار قلم داروي قاچاق در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "خدامراد كبكي" با اشاره به استمرار طرح‌هاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز‌، گفت: در همين راستان و به دنبال وصول خبري مبني بر فعاليت فردي در امر تهيه و توزيع انواع داروهاي غير‌مجاز و تاريخ گذشته در سطح شهرستان خرم‌آباد، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از انجام يك‌سري اقدامات اطلاعاتي و كنترل محورهاي ورودي يك‌دستگاه خودرو كاميون ايسوزو را شناسايي کرده كه جهت بررسي بيش‌تر متوقف و راننده آن را دستگير كردند.

سرهنگ كبكي تصريح کرد: در بازرسي به عمل آمده از اين خودرو تعداد 350 هزار قلم انواع داروي قاچاق و تاريخ گذشته كشف و ضبط شد.

وي با بيان اين که ارزش تقريبي اين داروهاي كشف شده يك ميليارد و 300 ميليون تومان مي‌باشد، افزود: متهم قصد داشت اين داروها را در سطح تهران توزيع نمايد که خوشبختانه با اقدام ماموران ناکام ماند.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي لرستان به بازداشت يك نفر در اين رابطه اشاره كرد و هشدار داد: هر گونه فروش دارو و لوازم بهداشتي بدون داشتن مجوز از وزارت بهداشت و درمان ممنوع بوده و پي‌گرد قانوني خواهد داشت.

كبكي در پايان، گفت‌: داروهاي كشف شده تحويل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي لرستان گرديد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا