یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با انتشار پست اینستاگرامی از پیگیری برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری «دره خزینه» در سال ۹۷ خبر داد.
به گزارش یافته، در مطلبی که سید موسی خادمی در پست اینستاگرامی خود منتشر کرده، آمده است:
مدتی پیش شنیدم که پل عابری را به صورت موقت به عنوان بخشی از تجهیز کارگاه برای ساخت یک سد در سال هشتادوسه در دره خزینه شهرستان پل‌دختر ساخته‌اند و بعد با منتفی شدن پروژه، مورد استفاده عشایر منطقه بوده و کم‌کم به دلیل ارتفاع زیاد و توپوگرافی منطقه مورد استقبال سایر مردم به‌ویژه مسافرین نوروزی در ایام تعطیلات نوروز قرار گرفته است.
با توجه به اینکه منطقه یادشده جزو جاذبه‌های گردشگری تعریف شده استان نبود، از طرف دستگاه‌های ذی‌ربط خدماتی به گردشگران ارائه نمی‌شد.
در روز پنجم فروردین به مدیر کل محترم گردشگری گفتم موضوع را بررسی کند، ایشان بازدید کردند و ضمن تائید استقبال مردم بر عدم اطمینان از ایمنی پل به لحاظ فنی تأکید کردند.
آقای کاظمی نماینده محترم و فرماندار محترم شهرستان پل‌دختر نیز موضوع را پیگیری کردند و قرار شد حال که به یک نقطه شناخته‌شده تبدیل شده است در سال ۹۷ پس از انجام بررسی‌های فنی و اقتصادی و با مشورت سازنده اولیه برای ایمن‌سازی پل و بهسازی جاده دسترسی بودجه‌ای اختصاص داده شود.
متأسفانه در روز ششم فروردین در اقدامی که مسبوق به سابقه بوده از سمت استان ایلام عرشه پل از پایه‌های نگه‌دارنده جدا شده است؛ که با مسئولین استان ایلام برای پیگیری هماهنگی لازم انجام شده است، امیدوارم در سال ۹۷ با همکاری عزیزان در استان ایلام بتوانیم در این منطقه به نحو مناسبی پذیرای گردشگران عزیز باشیم.



دیدگاه‌ها  

#1 سپهر عاشق خرم آباد 1397-01-08 11:58
آقای استاندار!بی صبرانه منتظر تحقق وعده حضرتعالی برای بازسازی پل معلق دره خزینه پلدختر هستیم.توجه داشته باشید که همه ی لرستانیها از وعده مهم شما مطلع هستند و اگر بازسازی پل محقق نشود بدقولی را هیچ وقت فراموش نمی کنند.
نقل قول کردن
#2 سپهر عاشق خرم آباد 1397-01-08 12:03
آقای دکتر خادمی،خودتان به خوبی می دانید دره خزینه علاوه بر بازسازی پل معلق نیازمند ایجاد زیرساخت های رفاهی و سایر جاذبه های گردشگری است.سرمایه گذاران را به مشارکت فعال برای رونق گردشگری در منطقه دره خزینه فرا بخوانید.مطمئن باشید این منطقه سودآوری بالایی برای سرمایه گذار و اشتغالزایی فراوانی برای لرستان خواهد داشت.مهمتر از همه اینکه گام مثبت و سازنده ای در راستای تغییر وضعیت لرستان از معبر به مقصد گردشگری بر می دارید.آقای استاندار ما همه منتظریم...امیدم ان را ناامید نکنید!
نقل قول کردن
#3 سپهر عاشق خرم آباد 1397-01-08 12:05
دره خزینه،گرند کانیون ایران از توابع شهرستان پلدختر در استان لرستان قرار دارد.چرا ایلام را به عنوان متولی و مسئول رسیدگی به پل دره خزینه تعیین می کنید؟!
نقل قول کردن
#4 سپهر عاشق خرم آباد 1397-01-08 12:07
از دست رفتن بلندترین پل معلق خاورمیانه یک پسرفت اساسی برای صنعت گردشگری لرستان محسوب می شود.برای تبدیل این فاجعه به فرصت زمان را از دست ندهید و حتماً در طول همین سال1397 پل جدید دره خزینه پلدختر ساخته و افتتاح شود.
نقل قول کردن
#5 لرستان پایتخت سرزمینی ایران 1397-01-08 12:30
پل کابلی زیبایی ساخته شود.
نقل قول کردن
#6 اکبر 1397-01-08 22:55
پیگیری نمی خوایم درستش کنید بهتر از قبل و به بخش خصوصی اجازه احداث رستوران و مرکز رفاهی بدین
نقل قول کردن
#7 چنگایی 1397-01-09 00:18
فردا دوباره به اشتباه مثل پل تاریخی گاومیشان به نام ایلام ثبت ملی نشود
نقل قول کردن
#8 بیرانوند لرستان 1397-01-09 13:24
پل گاومیشان ماله لرستانه ایلامم خاک لرستانه فقط اسمش عوض شده..آثار تاریخی ایلام مث دژ والی و کتیبه های سنگی همه متعلق به لرستانن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا