یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سيف‌الدين آشتياني- يافتهبا وجود سپری شدن 2 ماه از آغاز به کار چهارمين شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، مهم‌ترين تصميم اين شورا که موضوع انتخاب شهردار است، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد!

به گزارش يافته، پس از برگزاري جلسات متعدد‌، انجام فراخوان و بررسی شرایط افراد کاندید شده، متاسفانه تا به حال هیچ نتیجه‌ای از نشست‌هاي اعضاي شوراي چهارم حاصل نشده است و شهروندان بی‌صبرانه منتظر هستند تا منتخبان آنها هر چه زودتر شهر را از اين بلاتکلیفی خارج نمایند.

پس از اتمام جلسه‌ی شب گذشته‌ي شورا به سراغ "سیف‌الدین آشتیانی" یکی از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد رفتيم و آخرین اخبار در مورد انتخاب شهردار را از وی جویا شدیم.

وی بیان داشت‌: ما در مقابل رای و اعتماد مردم مسوول هستيم، لذا تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم بست تا انتخاب شایسته‌ای داشته باشیم‌.

آشتیانی در ادامه خاطرنشان ساخت‌: در جلسه‌ی دیشب نظر ما این بود که بین "هرمز نصیری" و "حكمت امیری" که در فراخوان شرکت کرده بودند، رای‌گیری انجام بگیرد که برخی از دوستان اعتقاد داشتند فقط برای انتخاب آقای "محمد حسین‌پور" رای‌گیری صورت پذیرد!

اين عضو شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد افزود: ما نیز ضمن مخالفت با اين موضوع، به دلیل احترام به آرا و نظر مردم و افرادی که در فراخوان انتخاب شهردار شرکت کرده بودند اعلام کردیم که ابتدا بین آقایان نصیری و امیری رای‌گیری شود و سپس نفر انتخاب شده با محمد حسین‌پور رقابت نماید تا شهردار خرم‌آباد معرفی شود، اما این ایده با مخالفت 7 نفر از اعضاي شورا مواجه شد!

آشتیانی با ابراز گلایه از رسانه‌ای شدن جزيي‌ترين موضوعات مورد بحث جلسات شورا، تصریح ساخت‌: اعضاي محترم شورا می‌بایست برخی از صحبت‌ها و تصمیماتی را که هنوز تصویب نشده است را در رسانه‌ها مطرح نکنند و وقتی تصمیمي مصوب شد جهت روشن شدن افکار عمومی آن را در اختیار رسانه‌ها و مردم شریف خرم‌آباد قرار دهند.

وي در خاتمه ابراز امیدواری کرد طي روزهای آینده با تعامل و بررسی تمامی جوانب، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار منتخب را با حمایت قاطع اعضا انتخاب و معرفی خواهند کرد.

 

 

مطلب مرتبط:

 

در دهمین جلسه شورای شهر خرم آباد: شورا، شهر را به تمسخر گرفت! (كاسيت)

 

تلاش برخی از اعضای شورای شهر خرم‌آباد برای حذف هرمز نصیری و غالب کردن محمد حسین‌پور (لكنا)

 

 

 ر - ج

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا