یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان الیگودرز از عدم خدمات‌دهی برخی مراکز درمانی اظهار نارضایتی نمودند. به گزارش یافته، این عده ضمن مراجعه به خبرنگار یافته، اظهار داشتند: پس از انتقال بیمه‌های طلایی از بیمه ایران به بیمه دی برخی مراکز درمانی از انعقاد قرارداد خودداری نموده‌اند.
یکی از مراجعین گفت: در داروخانه‌ها با بهانه اینکه داروی خارجی مورد قبول بیمه نیست مبلغ کامل دارو را از بیماران دریافت می‌کنند اما بیشترین مشکل جانبازان و خانواده‌های شهدا در مراکز سونوگرافی با هزینه‌های سرسام‌آور می‌باشد که زیر بار بیمه طلایی نمی‌روند.
یکی دیگر از جانبازان با قدردانی از پزشکان و مسؤولین داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها که نسبت به خدمات‌دهی به جانبازان و خانواده شهدا اقدام می‌کنند اظهار داشت: شایسته نیست کسانی که همه هستی و وجود خود را برای امنیت این کشور در طبق اخلاص گذاشته‌اند امروز با بی‌مهری مواجه شوند در حالی که پزشک محترمی که امروز در امنیت کامل مشغول طبابت و تشخیص می‌باشد باید به یاد آورد که آرامش او مرهون خون شهدا و ایثار جانبازان می‌باشد و شایسته است که فقط در قید و بند مادیات نباشد.
به هر حال از مسوولین بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست می‌کنیم حداقل یکی از مراکز سونوگرافی شهرستان را ملزم به انعقاد قرارداد با بیمه نماید تا قشر ایثارگر از سرگردانی نجات یابند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا