یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: جابجایی‌ها، خللی در خدمت‌رسانی مدیران به مردم ایجاد نکند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، قاسم متقی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: این روز‌ها مسئله کابینه جدید دولت مطرح است و این موضوع نباید در خدمات‌رسانی مدیران و مسوولان به مردم خللی ایجاد نماید.
وی تصریح کرد: امیدواریم مسوولین روز‌به‌روز، انگیزه‌شان مضاعف شود و به مردم خدمت کنند.
امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره وضع تحریم‌های جدید علیه ایران و سپاه پاسداران، اظهار داشت: هدف آمریکایی‌ها براندازی نظام، تضعیف و مهار قدرت ایران در منطقه است و استراتژی آن‌ها جز این، چیزی نیست.
حجت‌الاسلام متقی نیا با بیان این که طرح ایران برای حفظ ثبات منطقه پیروز شد، افزود: راهبرد‌های جمهوری اسلامی با اتحاد بین کشور های ایران،عراق و سوریه توطئه دشمنان را به ناکامی کشاند.
وی با اشاره به این که آن‌ها به دنبال حذف ایران از تحولات منطقه بودند، خاطر نشان ساخت: اما ایران، کلید تحولات جاری منطقه شد.
امام جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: آمریکایی‌ها به دنبال تفرقه اندازی میان قومیت‌های داخلی ایران بودند که اتحاد مردم و قومیت‌ها، این اجازه را به آن‌ها نداد.
حجت‌الاسلام متقی‌نیا با اشاره به روز کارآفرینی و مهارت، اظهار داشت: یکی از مسیرهای تعیین کننده اقتصاد مقاومتی توجه جدی به آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای است.
وی افزود: مسوولین این حوزه برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم را جهت ارتقای مهارت و آموزش‌ها افزایش دهند.
امام جمعه خرم‌آباد در بخشی از سخنان خود با بیان این که نماز جمعه قلب فرهنگی یک شهر است، تصریح کرد: هدایت نمودن مسائل سیاسی، اخلاقی، فرهنگی و‌... از نماز جمعه انتظار می‌رود.
حجت‌الاسلام متقی‌نیا عنوان کرد: نماز جمعه پایگاه معنویت و مقاومت است و هدف این پایگاه، تبیین مسائل جامعه است و به فهم حقیقت آن می‌پردازد.


خبر و عکس: مصطفی باقری

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا