یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در مناسب سازی همه شهرداری‌های استان اهتمام کافی داشتند.
به گزارش یافته، محمد اصلانی، اظهار کرد: لرستان در بحث مناسب‌سازی در کل کشور با امتیاز 100 حائز رتبه اول بوده است.
وی اضافه کرد: در تمامی شهرداری‌های استان از سال گذشته بحث مناسب‌سازی در اولویت و از اقدامات اصلی و اساسی مد نظر قرار گرفته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان افزود: در بحث مناسب‌سازی شهرداری‌های بروجرد، دورود، ازنا، الیگودرز و الشتر به خوبی عمل کرده و خوشبختانه همه شهرداری‌ها نسبت به این مهم اهتمام کافی داشتند، به گونه‎ای که در ارزیابی سالانه لرستان به عنوان منتخب با کسب ۱۰۰ امتیاز معرفی و از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی لوح سپاس دریافت کرد.
اصلانی گفت: مجموعه اقداماتی در سطوح معابر، پیاده‌روها‌، المان‌های شهری بایستی به گونه‌ای اعمال شود که افراد کم توان یا ناتوان جسمی بدون مدد خواهی از دیگران بتوانند به زندگی و فعالیت روزمره خود ادامه دهند.
وی یادآور شد: در این راستا باید بدانیم طول شبکه‌های معابر و شریان‌های ارتباطی هر شهر چه قدر است؟ که این رندوم از یک و نیم سال پیش آغاز شده و در پیاده‌روها نوار زردرنگی تعبیه تا روشندلان با عصا به راحتی بتوانند عبور کند.
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: در کل استان 10 کیلومتر پیاده‌روسازی داشتیم و در پارک‌ها نیز اقدامات مناسب‌سازی انجام شده و در سایر شهرها نیز مناسب‌سازی در حال انجام است.
منبع: روابط عمومی استانداری

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا