یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نگارنده مدت‌هاست که به این می‌اندیشد که چرا بعضی روسای شهری ما در برخی ادارات دولتی در بروجرد هر وقت در مقابل مطالبات شهروندان کم می‌آورند.
این در حالی است که سعی می‌کنند خود را متفکر نشان بدهند، نفس عمیقی می‌کشند به دوردست‌ها نگاه می‌کنند و در حالی که قیافه حق به جانبی می‌گیرند، سری به چپ و راست تکان می‌دهند و با استفاده از فعل و فاعل مجهول در جمله کاملاً نامفهومشان به‌آرامی می‌گویند: یک مسائلی هست که نمی‌توانم بگویم!
جل‌الخالق! این چه "مسائلی" است که بسیاری از ادارات دولتی ریز و درشت ما در این شهر به ویروس آن مبتلا شده‌اند؟!
آقای رئیس و مدیر محترم! اگر از قبل می‌دانسته‌اید که چنین «مسائلی» هست، چرا روزی که برای گرفتن سکان ریاست، به حمایت ما شهروندان بروجردی احتیاج دارید، آن روز این « مسائل» را شفاف بیان نمی‌کنید، اما بعد از گرفتن پست و مقام یک‌دفعه همه موارد از خرد و کلان دارای «مسائلی» می‌شوند که همه‌شان هم بدون استثناء! قابل‌گفتن نیست؟!
البته و صد البته همه ما می‌دانیم که در بسیاری از ادارات دولتی شهر ما برای رشد و پیشرفت شهرمان هیچ مسئله‌ای در کار نیست و اگر مسئله‌ای وجود دارد، عدم مدیریت توانمند بعضی رئیس و روسای شهری است که توان بستن پای دو تا مرغ را هم در این شهر ندارند،
 اما وقتی در مقابل مطالبات شهروندان برای ساختن یک شهر خوب و ایدئال قرار می‌گیرند با فرار رو به و شانه خالی کردن از مسئولیت خود در قبال این شهر، از کلمات و جملاتی به‌مانند «یک مسائلی هست»، «نمی‌شود همه حرف‌ها را زد»، «نمی‌شود به این مسائل ورود پیدا کرد» و بیان این‌گونه جملات نامفهوم هم می‌خواهند خود را خیلی مهم نشان بدهند و هم با قربانی کردن امنیت روانی جامعه به نفع دو سه روز بیشتر تکیه زدن بر میز ریاست، خود را از پاسخگویی صریح و روشن به جامعه در مقابل مسؤولیتشان مبرا کنند!
ختم کلام اینکه: آقای رئیس و مدیر محترم! خود شما بهتر از ما می‌دانید که به‌جز موارد نظامی و انتظامی و این‌گونه موارد بسیار خاص، پشت پرده اداره دولتی که شما بر آن ریاست می‌کنید هیچ
مسئله‌ای نیست که مردم از شنیدنش محروم و نامحرم باشند، لطفاً با گفتن این‌گونه کلمات که " یک مسائلی هست که نمی‌شود گفت" بار منفی روانی به جامعه شهری‌مان وارد نکنید! والسلام!

فرهاد داودوندی- بروجرد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا