یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

همایش پیوندهای آسمانی امروز با حضور دستگاه‌های اجرایی و جمعی از زوج‌های جوان در سال کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، همایش پیوندهای آسمانی با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج امروز دوشنبه 15 شهریورماه با حضور دستگاه‌های اجرایی و جمعی از زوج‌های جوان در سال کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.
 در این همایش که مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان، کارشناسان این حوزه، نمایندگان سه بانک پیش رو در پرداخت تسهیلات ازدواج ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از مدیران استان حضور داشتند از 56 زوج جوان و موفق که به تبعیت از سنت حسنه نبی اکرم (س) ازدواج آسان و موفقی داشته‌اند تجلیل شد.
همچنین از سه بانک برتر که در پرداخت تسهیلات ازدواج بیشترین پرداخت را داشته‌اند ، دو موسسه که بیشترین خدمات را در حوزه ازدواج ارائه کرده‌اند ، دستگاه برتر که در حوزه ترویج ازدواج آسان آگاهانه و به موقع داشته‌اند و سه نفر فعالان و مروجین این حوزه که در راستای ازدواج آسان و آگاهانه فعال بوده‌اند ، تجلیل شد.
شایان به ذکر است بانک ملی ، ملت و تجارت در حوزه بانک‌های برتر بیشترین پرداختی را داشته‌اند و دو موسسه آبشار عاطفه‌ها و موسسه حامیان بصیرت افلاک به عنوان موسسات برتر در این حوزه معرفی شدند.
دستگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز به عنوان دستگاه برتر در این حوزه و رضا داوری( کارشناس جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان)، معصومه دولتشاه و فروتن ( کمیته امداد امام خمینی (ره) ) نیز به عنوان فعالین و مروجین حوزه ازدواج آسان معرفی شدند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا