یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مادر شهيد "رضا حسين‌بيگي" صبح چهارشنبه 29 اردي‌بهشت‌ماه در خرم‌آباد دار فاني را وداع گفت.
به گزارش پايگاه خبري يافته، مرحومه حاجيه "حاجي‌خانم بياتي" مادر حاج حسن حسين‌بيگي ملي‌پوش اسبق فوتبال لرستان و مادر شهيد رضا درگذشت مادر شهيد حسين‌بيگي/ پيشكسوت فوتبال لرستان عزادار شدحسين‌بيگي و مادر علي، جعفر و مهدي حسين‌بيگي  از فوتباليست‌هاي اسبق خرم‌آباد صبح چهارشنبه درگذشت.
شهيد محمدرضا (رضا) حسين‌بيگي فرزند حسين چهارم آبان 1339 در خرم‌آباد به دنیا آمد. وي پس از پایان تحصيلات دوره متوسطه به جمع پاسداران انقلاب اسلامي پيوست و راهي جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل شد.
شهيد رضا حسين‌بيگي 5 مهر 1359 با سمت فرمانده گروهان در حمیدیه خوزستان (نزديك كرخه) بر اثر اصابت گلوله به سرش در سن 20 سالگي به فيض عظماي شهادت نائل شد و در زمره اولين شهداي لرستان در جنگ تحميلي قرار گرفت. پيكر وي به خرم‌آباد منتقل و در گلزار شهداي بهشت رضا به خاك سپرده شد.
حاج محمدحسن (حسن) حسين‌بيگي ديگر فرزند اين مادر والامقام نيز سال 1338 در خرم‌آباد متولد شد. وي سال 1354 به عضويت تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران درآمد و در تورنمنت كن فرانسه حضور يافت و پس از آن با عضويد در تيم ملي جوانان به مسابقات آسيايي در عربستان و بنگلادش اعزام شد و پس از پيروزي انقلاب اسلامي نيز سال 1363 همراه با تيم ملي اميد ايران در تورنمنت ديوار چين شركت كرد و از سال 1364 نيز به اردوي تيم ملي بزرگسالان دعوت شد.
حاج حسن حسين‌بيگي سال‌ها مدافع و كاپيتان تيم‌هاي فوتبال خيبر و فجر خرم‌آباد و سال 1375 فوتبال را به صورت رسمي كنار نهاد و به جرگه مربيان پيوست. از آن پس نيز مربي تيم‌هاي مختلف فوتبال لرستان در رده‌هاي سني پايه تا باشگاهي بوده است.
مراسم خاك‌سپاري مرحومه "حاجي‌خانم بياتي" از ساعت 8:30 صبح پنج‌شنبه 30 ارديبهشت‌ماه از مقابل غسالخانه صالحين خرم‌آباد آغاز مي‌شود و عصر همين روز نيز مراسمي از ساعت 16:30 تا 18:30 در مسجد صاحب‌الزمان خرم‌آباد واقع در چهارراه فرهنگ برقرار است.

ر - ج

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند خرم اباد 1395-02-30 00:39
خداوند رحمتش کند که فرزندان صالح و نیکی را تربیت کرد.
نقل قول کردن
#2 حسامی 1395-02-30 13:05
روحشون قرین رحمت الهی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا