یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد با بیان این که در زمان وقوع مشکلات بارندگی، سیل و حوادث، مدیران شهری باید در صف اول حل مشکلات باشند، عنوان کرد: مردم مدیریت امورشان را به ما سپرده‌اند و این ما هستیم که باید به جای آن‌ها تصمیم بگیریم و مسائل را حل و فصل کنیم.
به گزارش روابط عمومي شهرداري خرم‌آباد، "یحیی عیدی‌بیرانوند" در دومین جلسه ستاد حوادث غیر‌مترقبه شهرداری که به منظور ارزیابی عملکرد عوامل اجرایی شهرداری در زمان وقوع بارندگی و بررسی میزان پیشرفت مصوبات جلسه گذشته ستاد حوادث، برگزار گردید، گفت: با وجود تلاش‌های انجام شده از سوی سازمان آتش‌نشانی اما رضایت لازم ایجاد نشد و باید در خصوص به روز‌آوری امکانات و تجهیزات این سازمان بازنگری جدی و اصلاح مورد نیاز انجام شود؛ مدیران مربوط باید موضوع خدمات ایمنی و تعمیر و تجهیز ابزار و وسایل را در دستور کار قرار شهردار: مدیران کم‌کار از طریق بیسیم عزل می‌شوند/ اگر نمی‌توانید وقت بگذارید، مدیر نشویددهند.
شهردار مرکز استان با اشاره به این که مدیران شهری لازم است به طور دقیق فهرست داشته‌ها و نداشته‌های‌شان را در حوزه خدمات‌رسانی بدانند افزود: انتظار نداریم در زمان وقوع بحران مسائل پیش‌بینی نشده داشته باشیم یا ندانیم میزان کارآیی تجهیزات‌مان چه اندازه است یا کدام‌شان خارج از رده هستند و یا نیاز به تعمیر دارند.
وي افزود: ما از مدیران شهری در مناطق توقع داریم مسئولیت صد و چند هزار نفری شهروند تحت حوزه‌شان را به طور کامل عهده‌دار باشند و وقت بحران بیسیم به دست در محل حاضر باشند و البته در چنین مواقعی حضور بلافصل معاونین در کنار شهرداران نیز امری روشن و بدیهی است.
عیدی‌بیرانوند تصریح کرد: کلیه ایستگاه‌های آتش‌نشانی باید تجهیز شوند و علایم، پایه، چراغ خطر و فلش نیز باید به تعداد کافی تهیه و استفاده شود.
شهردار افزود: روابط عمومی‌ها در این مواقع باید حضور فعالانه داشته باشند و اتفاقات و حوادث را ثبت و ضبط و آرشیو کنند و در دسترس مدیران عمران و مناطق قرار دهند و جمعه‌کاری‌ها را محقق کنند.
عیدی‌بیرانوند با بيان اين كه یک مدیر کارآمد می‌تواند تشکیلات ناکارآمد را به کارآمد بدل کند ادامه داد: چنین مدیری از جیب خودش هم که شده باید در مواقع بارندگی هزینه کند و اگر نمی‌تواند تعمیر و تجهیز را اداره کند، مدیریت نپذیرد.
وي با اشاره به اين كه پذیرفته نیست که شهردار منطقه توان هزینه کردن را نداشته باشد تصريح كرد: ما باید به عنوان مدیران و مسئولان شهر پانصد هزار نفری خرم‌آباد با دیدگاه وسیع به موضوعات بنگریم و همگی وقت بحران حضور پررنگ داشته باشیم.
شهردار با بیان لزوم مهندسی و کارشناسی شدن موضوعات مطرح کرد: چرا جداول شهری ما مستقیماً به کانال‌ها وصل شده ست و مهندسان ما حداقل شیبی را در نظر نگرفته‌اند تا برگشت آب نداشته باشیم؛ از سوی دیگر بعد از وقوع بارندگی مدیران عمران و زیباسازی باید سطح مناطق را بررسی کرده و مشکلات پیش آمده را حل کنند.
عیدی‌بیرانوند با بيان اين كه اگر نمی‌توانید وقت بگذارید و مسئولیت بپذیرید مدیر نشوید، ادامه داد: مدیر شدن به منزله‌ی جبهه رفتن است و شخص باید همیشه آماده‌باش باشد و ترک استراحت و علایق کند.
شهردار خرم‌آباد خاطرنشان ساخت: در خصوص حل معضلات شهری همه‌ی سازمان و ادارات زیرمجموعه شهرداری از زیباسازی و فضای سبز گرفته تا بازرسی و حراست باید خودیاری و تلاش فوری داشته باشند.
وی با اشاره به صورت‌جلسه شدن موارد مطروحه ادامه داد: از هم‌اکنون تامین نمک و مصالح و کیسه‌های سیمان در دستور کار باشد و لای‌روبی کانال‌ها توسط مسئولان خدمات شهری انجام شود.
عيدي‌بيرانوند تأكيد كرد: چراغ خطر و پروژکتورها مهیا شود، مانور ماهانه سازمان آتش نشانی انجام شود، فهرست رانندگان و تجهیزات‌شان در دسترس باشد، برش‌های لازم در مناطق گلدشت و خیابان انقلاب ایجاد شود، آبگیری میدان 22 بهمن حل شود، پل‌های متحرک و موقت و نرده‌های متحرک تهیه شود و آموزش‌های لازم به پرسنل داده شود.
شهردار مرکز استان عنوان کرد: مدیران مناطق مسئول و کارشناس آب‌های سطحی منصوب کنند و بررسی کنند در کلان شهرها چه اقدامات مناسبی صورت گرفته است.
عیدی‌بیرانوند در پایان با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته تاکید کرد: از این پس اگر در مواقع بحران مدیری کم‌کاری کند، بلافاصله از طریق بیسیم عزل می‌شود.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1394-09-14 14:46
شهردار محترم به پانصدهزار نفري بودن شهر خرم اباد اشاره فرموده اند.چرا بودجه كلانشهري براي خرم اباد دريافت نميشود تا شاهد توسعه روزافزون شهرمان باشيم و پروژه هاي بزرگي نظير مونوريل و مترو ساخته شوند؟
نقل قول کردن
#2 مسعودی 1394-09-14 15:04
افرین به شهردار خوشم اومد
نقل قول کردن
#3 بهاروند 1394-09-14 20:24
بنده خودم شاهد بودم در روز اربعین که کانال آبهای سطحی منطقه کوی طلاب مسدود شده بود آقای شهردار هم تشریف داشتند و به عینه دیدم که متاسفانه بدلیل کمبود امکانات و عدم اشراف مسئولین ونیروهای تحت امر وعدم آمادگی برای رویارویی با حوادث چه مشکلاتی ایجاد شد.ضمن تشکر از شهردار محترم به خاطر در صحنه بودنشان ، ذکر این نکته لازم است که آقای شهردار فکر این را بکنید که خدای نکرده حوادث بزرگی پیش بیاد آنوقت با وضعیتی که شما دیدیدچگونه میخواهیم به داد مردم و شهرمان برسیم.
نقل قول کردن
#4 حمید ت 1394-09-14 21:08
باید نمایندگان شهرستان خرم اباد تمام تلاش خودشان رو در راه کلان شهر شدن خرم اباد انجام بدهند چونکه زمینه های اینکار امادست. مگه ما چی کمتر از همدان یا اراک یا کرمانشاه داریم؟
نقل قول کردن
#5 دریکوند 1394-09-14 22:18
خیلی خوبه اگه صحبت ها فقط توی جلسه نباشه
نقل قول کردن
#6 هنارس 1394-09-15 01:45
متاسفانه برخي مدیران مناطق در حد این پست نیستن ولی شهردار به دلايلي نميتواند آنها را عوض كند چون نماینده گروهی از شورا ویا نماینده مجلسه پس با بیسم وباسیم وبازور هم نمیشه اين عده عزل بشن
نقل قول کردن
#7 ح 1394-09-15 07:51
هميشه وقتي مشكلي پيش مياد مسئولين محترم شروع مي كنند به برنامه ريزي اين کار ها بايد از قبل انجام مي شد نه الان تازه صحتش بشود البته اين موضوع فقط براي شهرداري و لرستان نيست در ديگر دستگاه ها هم به همين منوال است به هر حال جاي شكر كذاري دارد كه موضوع مد نظر قرار گرفته است
نقل قول کردن
#8 سپهر 1394-09-15 12:42
به نقل از حمید ت:
باید نمایندگان شهرستان خرم اباد تمام تلاش خودشان رو در راه کلان شهر شدن خرم اباد انجام بدهند چونکه زمینه های اینکار امادست. مگه ما چی کمتر از همدان یا اراک یا کرمانشاه داریم؟
آقا حمید عزیز راه توسعه استان لرستان از ثبت جهانی دره ی خرم آباد و دریافت بودجه کلانشهری برای خرم آباد می گذرد.آنطور که گفته شده اگر تا یک سال آینده زمینه ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک فراهم نشود متاسفانه از فهرست موقت آثار جهانی حذف میشود و این یعنی مهر پایان بر آرزوی دیرینه لرستانیها.
نقل قول کردن
#9 اصغر دریکوند 1394-09-15 14:07
هیچکدام از مدیران مناطق به نماینده ها وصل نیستند متاسفانه منطقه دو اگر رفتید و جواب سلامش شنیدید بنده جایزه یک سکه بهار آزادی میدم
نقل قول کردن
#10 مهدی عزیزی از خرم آباد 1394-09-15 20:29
سلام یافته
اگه خبری داشته باشیم از چه طریقی براتون بفرستیم که درج کنید؟
___________________________
يافته: سلام
بالاي سايت قسمت درباره ما توضيح لازم داده شده است
ايميل ماهم:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا