یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با افتتاح خطوط توليد ويال‌هاي محلول و پودر استريل (تزريقي) در دو بخش انساني و دامپزشكي شركت داملران رازك به شركت داروسازي تغيير نام عجيب يك شركت در لرستان از داملران به زاگرس پارس!زاگرس فارمد پارس تغيير نام داده است.
به گزارش پايگاه اطلاع‌‌رساني كشاورزي ايران (اگنا)، شركت داروسازي زاگرس فارمد پارس (سهامي عام) در سال 1362 با نام داروسازي داملران، با هدف توليد داروهاي دام و طيور در شهرستان بروجرد تأسيس گـرديد.
اين شركت با مشاركت نيـروهاي كارآمد در تخصص‌هاي دامپزشكي، داروسازي، شيمي، ميكروبيولوژي و مهندسي با گرايش‌هاي گوناگون، به همـراه دانش و فن‌آوري روز مطابق با نيازمندي‌هاي توليد بهينه (cGMP‌) و با ارائه قابليت‌هاي خود‌، به‌منظور ايجاد هم‌افزايي در سال 1382 با بخش توليد داروهاي دامي شركت "رازك" ادغام  گرديد و تحت نام شركت داروسازي داملران رازك به عنوان يكي از بزرگ‌ترين شركت‌هاي توليدكننده داروهاي دامپزشكي در سطح كشور اقدام به توليد بالغ‌ بر 100 قلم دارو در گروه‌هاي درمانـي آنتي‌بيوتيك، ضد انگل، ضد كوكسـيديوز، محرك رشد، ضد عفوني كننده، ويتامـين و مواد معدني، در چهار بخش از خطوط توليد شامل مايعات مشتمل بر دو خط محلول‌هاي خوراكي و ضد عفوني كننده‌ها، پودر‌هاي محلول در آب، پرميكس،  قرص و بلوس نمود.
بنا بر اين گزارش سال 1393 با افتتاح خطوط توليد ويال هاي محلول و پودر استريل (تزريقي) در دو بخش انساني و دامپزشكي به شركت داروسازي زاگرس فارمد پارس تغيير نام داد.
اين شركت با بهره‌گيري از برترين تكنولوژي توليد و شناسايي بازارهاي هدف صادرات، مجموعه‌اي از توليدات خود را تعريف جهاني نموده و از سال 1383 به بعد به‌عنوان صادركننده شايسته شناخته‌شده است.
نكته عجيب در اين ميان تغيير نام شركت و حذف كلمه "لر" از نام شركت و افزودن كلمه "پارس" به جاي آن است، آن هم در شرايطي كه اين شركت در استان لرستان قرار دارد و حدود سه دهه با اين نام فعاليت كرده است و براي اين تغير نام هيچ گونه ضرورتي احساس نمي‌شد ... (پایگاه اطلاع رسانی لور)
 

دیدگاه‌ها  

#1 علیرضا مرادی 1394-05-04 10:52
که چی؟ شما برو تو خرم آباد یه داروسازی بزن اسمشو بزار لردارو
دولتی که نیست واسش خط و نشون میکشید
شما اسم شبکه تونو نزاشتید لر گذاشتید افلاک یه اسم مجهول بعد از دیگران چه انتظاری دارید؟
نقل قول کردن
#2 کشوری 1394-05-04 11:07
سلام.با تشکر از اطلاع رسانی شما،همه میدونیم از کجا اب میخوره ،مهم نیست ،ما چنين كساني رو لر نمیدونیم و نمیبینیم
نقل قول کردن
#3 hamed 1394-05-04 12:21
یعنی الان فقط مشکل این استان اینه که چرا نام این کارخونه عوض شده
نقل قول کردن
#4 احمد 1394-05-04 13:12
خب پرواضح است ! این شرکت متاسفانه در شهری از استان لرستان واقع شده است که برخي آنجا با هر طریقی سعی در پوشاندن هویت اصلی خود و چسباندن خود به قوم دیگر دارند !
در ارزوی قوم فارس بودن آن شهر در حالی است که فارس ها هیچ گونه قرابتی بین خودشان با آن شهر نمی بینند و در خیال فانتزی استان کذایی هم باعث اضافه کردن نام زاگرس به کارخانه شده است ...
این رهی که می روی به ترکستان است ...

لرتبار و ايراني اصيل بودن سعادت می خواهد که نصیب کمتر کسی می شود ....
نقل قول کردن
#5 نعمت الهي 1394-05-04 13:12
باسلام بر كسي پوشيده نيست ...ناسيوناليست بودم اين حركت زشت و ناپسند شايد شما سايت بروجرد استان زاگرس و يا ديگر سايتهاي اين قشر رو ديده باشيد اونا حتي به شهداي ما هم رحم نكردند ... حساسيت آنها بي مورد است در كدام از استانهاي همسايه ما اينقدر به شهرستانها تابع بها مي دهند !! همين كرمانشاه ..تمام تمركز امكانات در كرمانشاه نيست ؟ آيا هرسين .كنگاور و سر پل ذهاب وووودر حد بروجرد هستند يا در استان مركزي !!!برخي در اين شهر حساسيتهاي ريشه ايه خرم آباد بعنوان مركز استان در گذشته استانداران قبل هرچه بودجه و شركت بود دادن به بروجرد و اونا عادت كردند .. حتي من اطلاع دارم رفته بودند و پيگيري پلاك تاكسي هايشان شده بودند كه چرا ايران 31 است .. ..افسوس ..ماهمه مسلمانيم و هم وطن
نقل قول کردن
#6 حسین 1394-05-04 19:33
خیلی فرق نمیکنه لرها هم پارس هستند دیگه
نقل قول کردن
#7 حکمت 1394-05-04 20:57
به نقل از احمد:
خب پرواضح است ! این شرکت متاسفانه در شهری از استان لرستان واقع شده است که برخي آنجا با هر طریقی سعی در پوشاندن هویت اصلی خود و چسباندن خود به قوم دیگر دارند !

لرتبار و ايراني اصيل بودن سعادت می خواهد که نصیب کمتر کسی می شود ....

اسم این دارو بعلت تولید داروهای انسانی عوض شد
نقل قول کردن
#8 حکمت 1394-05-04 21:09
الحمدالله کارنامه استان لرستان در بروجرد درخشان است، در بروجرد هیچ کارخانه دولتی ساخته نشده و تمامی صنایع آن بخش خصوصی است! کارخانجات بروجرد تعطیل و ورشکسته هستند
نقل قول کردن
#9 م ه 1394-05-04 23:25
آقای نعمت الهی بروجرد زمانی با اصفهان و شیراز مقایسه میشد به برکت زحمات برخي شد این مخروبه ای که الآن هست ...
نقل قول کردن
#10 داوود ستاری 1394-05-05 00:20
با سلام . یکی از مشکلات و چالش های لرستان بخش نگری ـ منطقه گرایی ـ بریدن و بیگانه شدن از اصالت ـ هویت و تمدن چهل هزار ساله است که برخی در این دور باطل گرفتار ند . رفتارهای کودکانه برخي بی هویت ها کانون ناراحتی و بحران نیست باید با خرد و حکمت از آن گذشت .
نقل قول کردن
#11 دلفان 1394-05-05 05:31
با سلام با توجه به تولید داروهای انسانی طبیعی است که یه اسم جدید نیاز داشته باشه تصور کنید یه سرم انسانی درست کنه و بعد روش نوشته باشه ساخت داملران
نقل قول کردن
#12 بختیاری نژاد 1394-05-05 09:34
سلام .
اگر سرمایه گذار بخش خصوصی است اختیار با خودش است بهتر است بگذاریم این ها در آرامش به کار مشغول باشند و موجبات فرار آنها را فراهم نسازیم . با عوض شدن نام چیزی عوض نمیشود . بروجرد از لرستان است و لرستان هم بسیار گسترده تر از این لرستان .
نقل قول کردن
#13 ذبیح الله نوریان 1394-05-05 15:47
به نظر می آید این تقابل ها و این نوع نگرش ها باعث دو دستگی و یا چند دستگی میان مردم خوب استان لرستان می شود و از طرفی حاشیه امن می سازد برای برخي مدیران بی کفایت که بر سوابق مدیریتی ! خود بیفزایند و در پی توسعه خود و اطرافیانشان باشند . این کشمکش ها چه در اندیشه و چه در عمل مخرب است . و اولین صدمه ان را مردم بویژه مردمان سایر شهر های استان خواهند خورد کما این که تا کنون چنین بوده است !
نقل قول کردن
#14 رضا 1394-05-09 14:21
متاسفانه زياده خواهي باعث شده برخي واقعيتها ناديده گرفته شود .ايا براي ايجاد استان باصطلاح زاگرس پارامتر هاي جمعيتي, زيربنايي ,قوميتي,اقليمي را درنظر گرفته ايد .واقع بين باشيد .
نقل قول کردن
#15 امین 1394-05-12 03:14
نویسنده مطلب یا عجول بوده یا کمی شیطنت کرده اگر نه اگر به این لینک مراجعه کنید
http://www.fardabroker.com/news/detail/477/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%B2%DA%A9/printable/ قسمتی از مطلب
((مدیر عامل شرکت به تغيير نام شرکت در راستای پوشش فعاليتهای شرکت در زمينه کسب و کارهای جدید داروهای
انسانی اشاره نمود و بيان کرد با توجه به اینکه شرکت وارد توليد داروهای انسانی خواهد شد بهتر است تغيير نام دهد.
به گفته وی، برای محصولات قدیمی و پرفروش دامی این نام را حفظ می نمایيم زیرا نام شرکت خود اعتباری برای فروش
محصولات می باشد.)) اگر کمی بیشتر تحقیق مید این خبر اشتباه هم منتشر نمیشد
و عده ای از دوستان هم اظهار فضل نمی کردن در ضمن شما به عنوان یک رسانه باید در پی رفع کینه های قدیمی و پوسیده باشید نه هیزم بریزید رو آتیشی که هیچ ثمری نداره و خدا وکیل چه چیزی تا الان به ما از اون اسم قبلی رسید هیچی از این هم چیزی نصیبمون نمیشه
موفق یاشید
نقل قول کردن
#16 شریف نیا 1394-10-17 12:17
با سلام خدمت تمامی منتقدان عزیز:
لاز م به ذکر می باشد که تمامی عوارض و آیدی این شرکت با هر نامی که باشد نصیب استان است و از آن بزرگتر نصیب کشور است نه هیچ قوم و تباری .
باید به این درك برسیم که ورود به عرصه های جدیدی همچون صادرات نیازمند تغییراتی است که شاید در فکر بعضیها تداعی اشتباه نماید اما اینجا منفعت ملی مورد نظر است نه انتقاد افراد اگر نه در ورودی خرمشهر نوشته است جمعیت 36 میلیون نفر!!!!!!!
پس بیایید برای ساختن کشور ، درست فکر کنیم و مایی که ایرانی بوده ایم ایرانی باشیم و ایرانی بمانین وسلام.
نقل قول کردن
#17 بماند 1395-03-03 17:52
دوستان عزیز اصلا دشمنی با کلمه لر نبوده. قبلا فقط دارو دامی میزده اسمش داملران بوده و حالا که تولید انسانی هم به محصولاتش اضافه شده. اسمش شده زاگرس فارمد پارس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا