یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که هر یک از کاندیداها به عنوان ادای تکلیف خود را برای یک امتحان بزرگ آماده کرده‌اند گفت: آنچه مهم است حفظ نظام و شاد کردن دل رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش يافته، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در دیدار با محمدباقر قالیباف که در محل بیت نماینده ولی فقیه انجام شد خطاب به این کاندیدا تصریح کرد: خدمات و کارهای خوبی که شما در تهران انجام داده برای مردم ملموس است و اگر ان‌شاء‌الله توفیق حاصل شد و به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدید امیدواریم این مدیریت در سراسر ایران اتفاق بیافتد.

وی با اذعان به این که هر یک از کاندیداها به عنوان ادای تکلیف خود را برای یک امتحان بزرگ آماده کرده اند افزود: آنچه مهم است حفظ نظام و شاد کردن دل رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: این انتخابات برای حفظ هویت انقلاب و استقلال آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در این مسیر مردم لرستان این آمادگی را دارند که جانشان را هم فدای انقلاب کنند.

حجت‌الاسلام میرعمادی ادامه داد: نگاه مردم لرستان به رهبری است و هر کس از رهبری زاویه بگیرد این مردم حتی اجازه نمی‌دهند که این افراد از مرز لرستان هم بگذرند.

امام جمعه خرم‌آباد بر ضرورت توجه به معیشت مردم لرستان تاکید کرد و گفت: لرستان در مقایسه با دیگر استان‌ها پیشرفتی نداشته است و امروز با مشکلات عدیده ای مانند بیکاری که در در رتبه اول کشور قرار داریم مواجه است.

حجت‌الاسلام میرعمادی افزود: بیکاری در استان بر مهاجرت نیروی انسانی دامن زده است و این مساله نیز مشکلات خود را داشته است.

وي ادامه داد: فضای تبلیغاتی انتخابات به گونه ای است که مردم به خوبی با توانمندی‌های مدیریتی کاندیداها آشنایی پیدا می‌کنند و می‌توانند بر اساس معیارهای رهبر معظم انقلاب دست به انتخاب بزنند.

همچنین محمدباقر قالیباف در این دیدار گفت: اگر در هر عرصه‌ای همچون سیاست خارجی، سیاست داخلی، فرهنگ، امربه معروف و اصلاح جامعه بگوییم می‌خواهیم برای انقلاب کاری بکنیم هیچ راهی جز این نداریم که کشور را بسامان بکنیم. اگر کشور را بسامان نکنیم هرچقدر از این حرف‌ها بزنیم مردم دیگر آن را نمی‌پذیرند.

وی افزود: کشور ما مشکل مادی، پولی، امکانات و نیروی انسانی ندارد. حلقه گمشده در کشور ما مدیریت و آن هم مدیریتی از نوع انقلابی و جهادی است. باید دعواها، تنش و حزب‌گرایی را کنار بگذاریم. با تجربه‌اي که در امور متعدد داشته‌ام، احساس می‌کنم که این وضعیت قابل ساماندهی است. اگر خیر بنده، خاص ملت و تقدیر و مشیت الهی بر این باشد که در دولت آینده حضور داشته باشم امیدوارم بتوانیم این وضعیت را سامان دهیم؛ این امکان پذیر است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: زمانی که در نیروی انتظامی توفیق خدمت داشتم مشکلات و معضلات این استان را با پوست، گوشت و استخوان خود حس کردم. در آن زمان فهمیدم که جوانان و مردم این استان تا چه حد زحمتکش، قانع و کم توقع هستند و به نظر می‌رسد همین کم توقعی باعث می‌شود که آنها گاها دیده نشوند.

وی افزود: تقریبا از برنامه سوم تاکنون، در مقایسه استان لرستان با سایر نقاط کشور، توجه جدی نسبت به رشد زیرساخت‌های این استان صورت نگرفته است. در دوران اصلاحات با آقای خاتمی بحث‌های مفصلی کردم که باید یک بار عقب ماندگی مفرط این‌جا را جبران کنیم و سپس استان لرستان را پا به پای بقیه استان‌ها پیش ببریم. امروز نیز به مردم این استان قول دادم که انصافا باید توجه ویژه‌ای به 5 استان کشور صورت گیرد و برنامه جداگانه‌ای برای آنها در نظر گرفته شود.

قالیباف ادامه داد: ما در هر کجا کار می‌کردیم مکانی که دارای بیش‌ترین نیازها بود را پیدا می‌کردیم و آن‌جا را در اولویت برنامه‌هاي خود قرار می‌دادیم. بر اساس همين سياست، مناطق محروم را به دغدغه خودم تبدیل می‌کردم. از زمان حضورم در نیروی انتظامی نیز در جریان بسیاری از مشكلات این استان بوده‌ام. البته استان لرستان طبیعت سختی دارد، اما ظرفیت‌های زیادی را نیز داراست و انشاالله اگر توفیق خدمت در دولت را داشته باشم کار ویژه‌ای در اين استان انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: به مردم گفتم که اگر توفیق خدمت در دولت را پیدا کردم اتفاقی رخ خواهد داد که مردم در کار و زندگی خود نظمي ويژه را احساس کنند، چراکه یکی از مشکلات ما این است که هیچ کس نمی‌داند تا یک سال آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و این مساله بسیار ناگواری است، اما ان‌شاالله این شرایط سامان خواهد یافت.

 

 

احمد تلوري/ يافته

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا