یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به مناسبت پنجم تیرماه سال‌روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نمایشگاهی در محل سالن شهید افضل شهر سراب دوره چگني با عنوان نمایشگاه "افقی از عبرت" افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری چگنی، در آیین افتتاح این مراسم حجت‌الاسلام "احمدعلي حسین‌زاده‌آملی" امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان نمایشگاه "افقی از عبرت"، در سخنانی نقش خانواده در پیشگیری از اعتیاد را مهم دانست و گفت: مسئله اعتیاد از موضوعات مهم و قابل طرح و پی‌گیری از سوي مسوولان چگني می‌باشد و باید به صورت ویژه در دستور کار آن‌ها و مردم قرار گیرد.
در ادامه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار و اعضاء شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به‌ جهت برگزاری نمایشگاه در سطح شهرستان، بيان داشت: این رویه نشان‌دهنده اهمیت ویژه مسوولان شهرستان چگني به بحث مبارزه با مواد مخدر است.
"غلامرضا آقا میرزایی" محور اصلی برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر در کشور را رویکرد اجتماعی و فرهنگی ذكر كرد و با بیان این که بعد از فقر، جمعیت، محیط زیست و انرژی هسته‌ای، چهارمین بحران در جهان بحث مواد مخدر است، چشم‌انداز ستاد مبارزه با مواد مخدر را کنترل وضعیت موجود و ریشه‌کنی مواد مخدر اعلام نمود.
وی مهم‌ترین و بزرگ‌ترین اهرم پیشگیری را خانواده‌ها دانست و افزود: خانواده‌ها بایستی آموزش ببینند و منابع آموزش خانواده‌ها نیز رسانه‌ها خصوصاً صدا و سیما است.
 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به 5 تیر سال‌روز جهانی مبارزه با مواد مخدر به بیان مواردی در خصوص برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر پرداخت و اظهار داشت: سعی کنید همایش‌ها و برنامه‌ها را در مناطق آسیب‌پذیر اجرا نمایید.
آقاميرزايي در پایان به موضوع اشتغال بهبود یافتگان اشاره کرد و گفت: تسهیلات پرداختی به بهبودیافتگان در قالب طرح‌های کارآفرینی بوده و به ازای هر يك نفر 10 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌گردد.
سپس در ادامه مراسم، شبنم بیرجندی كارشناس درمان و حمايت‌هاي اجتماعي شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص انواع اثرات مواد مخدر توضیحاتی ارئه و در خصوص ماده مخدر صنعتی شیشه و اثرات مخرب آن بر سیستم عصبی افراد به خصوص قشر دانشجو که تبلیغات غلط و دروغین استفاده از شیشه جهت تمرکز حواس و مصرف آن شایع  می‌باشد هشدار داد.
قابل ذكر است این نمایشگاه به مدت یک هفته جهت بازدید عموم مردم بر پا می‌باشد.
 به هر بهبوديافته از مواد مخدر در لرستان 10 ميليون تسهيلات پرداخت مي‌شود

 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1394-04-08 07:48
لطف کنن ما جوانان بیکار لرستانی رو هم معتاد حساب کنن وبهمون تسهیلات پرداخت کنن شاید گره ای از مشکلاتمون باز شد آخه عزیز فکری به حال جوانان پاک وبیکار استان بکنید بعد حاتم بازی سر معتادان عزیز درارید با این رویه بیکاری وافسردگی جوانان استان وسیل مهاجرت جوانان تا چند سال دیگه اثری از زندگی وامید در استانمان باقی نخواهد ماند یا علی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا