یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشين فرمانده نيروي انتظامي كشور در مراسم سال‌روز شهادت فرماندهان و شهداي عمليات آزادسازي خرمشهردر لرستان، گفت: مسير سعادت در پيروي از ولايت و استمرار راه شهدا و امام شهدا‌ است.

به گزارش يافته، ‌سردار "احمدرضا رادان" در مراسم سال‌روز شهادت فرماندهان و شهداي عمليات آزادسازي خرمشهردر قريه صاحب‌الزمان شهرستان "خرم‌آباد" بيان داشت: از شهدا كه ما را در اين شب ليلة‌الرغائب مهمان كردند خالصانه تشكر مي‌كنيم و خود را مديون آن بزرگواران مي‌دانيم.

وي با اشاره به اين كه زمان به سرعت سپري مي‌شود، افزود: اگر خوب از زمان استفاده نكنيم و در راه تحقق اهداف شهدا امام شهدا و ولايت گام بر نداريم در روز قيامت جوابي براي پاسخ به شهدا نداريم .

جانشين نيروي انتظامي كشور با اشاره به اينکه  نبايد در مسيري حركت كنيم كه فرداي قيامت شرمنده آنان شويم، تصريح كرد: عاقبت به خيري و رسيدن به كمال و رستگاري در عشق به شهادت، عشق به شهدا، امام شهدا و راه آنان است .

رادان در ادامه با اشاره به رشادت‌هاي شهدا و جانبازان در زمان جنگ تحميلي، گفت: رزمندگان و بسيجيان در زمان جنگ آرزويي جز شهادت در راه ولايت و حفظ ارزش‌هاي اسلامي نداشتند و خالصانه در راه سربلندي نظام جمهوري اسلامي ايران با دشمنان مبارزه كردند و به آرزوي خود رسيدند .

وي با بيان اين كه در صدر اسلام نيز عده اي در ركاب ائمه اطهار در يك برهه زماني با دشمنان اسلام جنگيدند ولي عاقبت به خير نشدند و بر اثر جهل و وسوسه‌هاي شيطاني و بي بصيرتي به صف دشمنان پيوستند و با اسلام و بزرگان اسلام جنگيدند، گفت: تاريخ نشانگر آن است كه هر از چند گاهي ناخالصي‌ها ازخالصي‌ها جدا مي‌شود و نقاب از صورت دنيا طلبان و دشمان ولايت برداشته مي‌شود.

اين مقام ارشد انتظامي، با بيان اين كه در كشوري كه خانواده‌هاي شهدا هستند نقاب فتنه‌گران به راحتي برداشته مي‌شود، گفت: با همت مردم هميشه در صحنه انقلاب اسلامي و بركت خون شهدا در سال 88 نقاب برخي از بدخواهان ولايت و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برداشته شد و هويت آنان نيز براي مردم مشخص شد.

اين مراسم با حضور حجت‌الاسلام ميرعمادي نماينده ولي فقيه، دهمرده استاندار لرستان، سردار مويدي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي كشور، سردار كاظم عليزاده فرمانده انتظامي استان لرستان و جمع كثيري ازمردم، مسوؤلان ادارات، نهادها و كاركنان انتظامي استان برگزار و دعاي روح‌بخش كميل نيز توسط  حاج صادق آهنگران قرائت شد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا