یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در لرستان با تقدير از تلاش مجموعه فرماندهي انتظامي لرستان گفت: حركت در مسير ولايت موجب عزتمندي است.

به گزارش يافته، سردار "اسماعيل احمدي‌مقدم" در جمع كاركنان انتظامي استان لرستان، بازنشستگان و خانواده معظم شهدا و خبرنگاران با اشاره به اين كه ناجا با مبارزه با جلوه‌هاي شيطان وكساني كه به صفوف شيطان پيوسته‌اند در صف جهاد  مي‌باشد‌، گفت: نيروي انتظامي مامور مبارزه با كساني است كه ظاهري نابه‌هنجار دارند و ديگران را به رفتار خود دعوت مي‌كنند.

وي افزود: دشمن دراين ميدان اغواگر و وسوسه‌گر بوده كه مبارزه با او سخت است و سخت‌تر از آن مبارزه با نفس اماره است كه مابايد در اين ميدان هم پيروز باشيم .

احمدي‌مقدم در ادامه با بيان اين كه نيروي انتظامي در همه‌ي جبهه‌هاي مبارزه با نفس درگير است، گفت: ما افتخار مي‌كنيم كه لباس جهاد پوشيده‌ايم زيرا كسي كه در جبهه جهاد نفس پيروز نباشد در ديگر جبهه‌ها پيروز نيست و در مقابل شيطان دچار كندي و لغزش مي‌شود.

فرمانده ناجا در ادامه يادآور شد: اگر مي خواهيم در مسير اسلام و مسلماني دچار چالش نشده و در اين درياي طوفاني گمراه نشويم بايد سوار كشتي ولايت شده زيرا هر كه از اين كشتي پياده شود بدون شك غرق مي‌شود و اگر بر خلاف مسير ولايت حركت كنيم عزت ما از دست مي‌رود.

احمدي‌مقدم با بيان اين كه نيروي انتظامي اگر مي‌خواهد امر به معروف و نهي از منكر كند بايد خود عامل و متخلق به اخلاق الهي باشد، گفت: كاركنان ناجا بايد با بهره‌گيري از اين ماه رجب تزكيه نفس را سرلوحه خود قرار داده و آمادگي امتحان‌هاي سخت‌تري داشته باشند.

رييس پليس كشور در ادامه با بيان اين كه ما در آستانه برگزاري انتخابات رياست جمهوري قرار داريم، اظهار داشت: ناجا وظيفه دارد با تمام توان مبارزه با جرائم، پلشتي‌ها، هنجار شكني‌ها و تهديدات تلاش كند تا دشمنان موفق به حاشيه‌سازي نشوند .

وي با اشاره به ضرورت قانون‌پذيري در جامعه، تصريح كرد: توصيه اكيد ما به كانديداهاي رياست جمهوري و شوراي شهر و طرفداران آن‌ها رعايت قانون است تا مانند فتنه سال 88 شاهد اردوكشي خياباني و طراحي فتنه نباشيم .

فرمانده نيروي انتظامي خاطرنشان کرد: در نظارت‌هايي که در استان انجام شد، خوشبختانه پليس لرستان از پيشرفت‌هاي چشمگيري برخوردار بوده که اين موفقيت‌ها مرهون تلاش و کوشش و مجاهدت فرماندهان و کليه کارکنان انتظامي استان است و اميدواريم روند موفقيت‌هاي اين پليس در سال‌هاي آينده نيز ادامه داشته باشد.

وي موفقيت در طرح نوروزي‌، كاهش جرائم خشن‌، ارتقاء احساس امنيت و كاهش تصادفات را شايسته قدرداني دانسته و از تلاش مجموعه پليس لرستان، استاندار و اعضاي شوراي تامين و ساير دستگاه‌ها تشكر كرد.

احمدي‌مقدم بعد ازظهر سه‌شنبه در جلسه جمع‌بندي نظارت تخصصي فرماندهي انتظامي لرستان نيز شرکت کرد.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا