یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در موبایل و تبلت اندازه‌ی صفحه نمایش و سرعت اینترنت نسبت به کامپیوتر رومیزی یا لپ‌تاپ کم‌تر است. به همین دلیل، وب‌سایت‌ها قالبی مخصوص موبایل طراحی می‌کنند تا سرعت بیش‌تر و خواندن متن راحت‌تر شود.
نسخه موبايلي يافته شما برای بازکردن وب‌سایت‌ها در موبایل، به یک مرورگر اینترنت احتیاج دارید. بنابراین، آخرین نسخه اپلیکیشن Chrome را نصب کنید، زيرا علاوه بر سرعت، از امكانات بهتري نسبت به ساير مرورگرها برخوردار است.
برای گوشی‌های آیفون که سازنده آن اپل می‌باشد، می‌توانید از مرورگر  safari نیز استفاده کنید.
وقتی با موبایل يا تبلت سایت یافته را باز کنید، معمولاً به طور اتوماتیک نسخه‌ی موبایلي را می‌بینید. در اين نما، شما قادر به ديدن ستون‌هاي كناري سايت نيستيد و فقط تيتر آخرين اخبار به روز شده را ملاحظه خواهيد كرد.
اما با انجام تنظیمات زیر، می‌توانید تعیین کنید که کدام نسخه را موبایل‌تان نمایش دهد. در مرورگرتان با انتخاب کلید سمت راست گوشی، منوی تنظیمات را می‌بینید. (تصویر زير)
 
گزینه‌ای به نام «درخواست نمای دسک‌تاپ سایت» وجود دارد که اگر آن را تیک بزنید، نمای معمولی سایت يعني همان نمايي را با كامپيوتر ملاحظه مي‌كنيد را خواهید دید. (تصویر زير)
 
نمای معمولی سایت در موبایل:
 
در نمای نسخه‌ی موبایل يا تبلت، اگر می‌خواهید به منوی سایت دسترسی داشته باشید، آن 3 خطی که در گوشه‌ی بالا سمت راست قرار دارد را انتخاب کنید و از آن‌جا گزينه مورد نظر خود را انتخاب نماييد.
 
شما پس از ياد گرفتن اين روش، مي توانيد به ديگران كه در ديدن صفحه اصلي سايت‌ها از طريق تبلت يا گوشي موبايل مشكل دارند، راهنمايي لازم را ارئه دهيد.
همچنين از هفته گذشته صفحات آرشيو پايگاه خبري يافته در بخش پايين سايت ايجاد شده است و شما مي‌توانيد با كليك بر روي صفحه‌هاي 2 و 3 و ... اخبار روزهاي قبل سايت را نيز مشاهده نماييد.
پايگاه خبري يافته در آينده با راه‌اندازي سامانه پيامكي سعي دارد دريچه‌اي نوين در اطلاع‌رساني استان لرستان ايجاد نمايد.

 
 

دیدگاه‌ها  

#1 سیدحسینعلی حسینی 1393-11-08 09:41
همواره جاری و موفق باشید
...........................
یافته: سپاس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا