یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد گفت: ارزش و اعتبار امروز انقلاب اسلامي مديون مجاهدتهاي امام خميني(ره) است.

به گزارش يافته، مرتضي ولي‌پوري در جلسه ستاد گراميداشت بيست و چهارمين سالگرد ارتحال بنيان‌گذار كبير انقلاب اسلامي(ره) كه در فرمانداري اين شهرستان برگزار گرديد، در سخناني به تبيين ابعاد گسترده شخصيت معنوي حضرت امام خميني(ره)پرداخت و فرا رسيدن بيست و چهارمين سالگرد ارتحال ايشان را به همه مسلمين جهان و علاقمندان آن حضرت تسليت گفت.

وي به تشريح پيشرفت‌هاي نظام اسلامي و دست‌يابي جمهوري اسلامي به موفقيت‌هاي مختلف در سطوح بين‌المللي اشاره نمود و اظهار داشت: ارزش، اعتبار و انسجامي كه امروز انقلاب اسلامي به آن دست يافته حاصل زحمات، درايت و مجاهدت‌هاي بنيان‌گذار كبير انقلاب است.

فرماندار خرم‌آباد در ادامه از برنامه‌ريزي و پيش‌بيني تمهيدات لازم در راستاي برگزاري با شكوه مراسم بيست و چهارمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) در سطح شهرستان خرم آباد خبر داد و گفت: همگام با ساير شهرهاي كشور در ايام ارتحال بنيان‌گذار كبير انقلاب اسلامي (ره) مراسمات عزاداري در سطح شهر خرم‌آباد برگزار مي‌گردد.

ولي‌پوري گفت: در همين راستا هم‌زمان با سالگرد بنيانگذار كبير انقلاب همچو سال‌هاي گذشته از شهرستان خرم‌آباد، امسال 3500 نفر از عاشقان و زائران آن حضرت به منظور حضور در مراسم بيست و چهارمين سالگرد ارتحال ايشان و تجديد با آرمان‌هاي مراد و مقصود خود از اقشار مختلف مردم به اين مراسم اعزام خواهند شد.

وي هدف از اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام خميني(ره) را، تجديد ميثاق مردم با آرمان‌هاي والا و ملكوتي امام راحل، بيعت مجدد عاشقان ولايت با مقام معظم رهبري(مدظله) و حفظ ارزش‌هاي اسلامي، انقلابي مردم ذكر نمود.

 

 

 

كامبيز نورخدايي

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا