یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران باید پاسخگوی حوادث ریلی محور هوشنگ بازوند استاندار لرستانجنوب باشد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن کشور پاسخگوی حوادث ریلی محور جنوب باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس، هوشنگ بازوند عصر امروز در جمع مدیران شهرستان دورود با اشاره به حوادث ریلی متعدد در محور "مرکز ـ جنوب" در ناحیه راه‌آهن لرستان اظهار داشت: در ابتدای سال جاری در این خصوص با محسن پورسیدآقایی مديرعامل راه‌آهن كشور صحبت‌هایی انجام دادیم و پیش‌بینی این حوادث به علت فرسودگی خطوط ریلی اظهار شد و به توافق‌هایی هم در این خصوص رسیده‌ایم که متاسفانه وی در این خصوص کوتاهی کرد و در هفت ماه گذشته بار دیگر شاهد 9 سانحه در این مسیر بودیم.
وی ادامه داد: هفته گذشته در شورای تامین مصوب کردیم که دادستان وی را احضار کند، چراکه باید به دلیل این کوتاهی با وی برخورد شود و در این خصوص پاسخگو باشد.
استاندار لرستان وقوع این حوادث را دارای پیامدهای منفی دانست و خاطرنشان کرد: خروج‌های متعدد قطار از ریل منجر به این شده است که استان لرستان از نظر حمل و نقل ناامن جلوه داده شود که این اتفاق باعث فرار سرمایه‌گذار می‌شود.
بازوند با بیان اینکه دادستان پیگیر این موضوع است، گفت: در ششمین سانحه‌ای که به وقوع پیوست به طور کتبی به مدیرعامل شرکت راه‌آهن ابلاغ کرده‌ام که اگر این سانحه یک بار دیگر رخ دهد، پیامدهای آن متوجه شخص جناب عالی است و دادستان هم به استناد همین نامه به دنبال برخورد با وی است.
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا