یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با اشاره به وجود معادن غنی و گسترده در استان، گفت: ظرفیت‌های غنی و منحصربفرد معادن استان، شرایط و بستر مناسب برای رشد و توسعه اقتصادی متوازن و پایدار را فراهم کرده است.

به گزارش يافته، حبیب‌الله دهمرده در کارگروه توسعه بخش معدن استان، افزود: استفاده بهینه و بهره‌مندی مناسب اقتصادی از این ظرفیت عظیم خدادادی، نیازمند برنامه‌ریزی کارشناسی و سرمایه‌گذاری مشخص و هدفمند است.

وی اظهار داشت: این سرمایه‌گذاری باید در راستای تامین و توسعه زیرساخت‌های لازم برای فعالیت در حوزه معادن و استخراج مواد معدنی باشد.

دهمرده تصریح کرد: وجود معادن و منابع عظیم قیر طبیعی در لرستان نیز یکی دیگر از ظرفیت‌های اقتصادی ویژه استان است که دراین زمینه ضروری فعالیت در این معادن، قانونمند و براساس ضوابط انجام شود.

استاندار لرستان گفت: در این زمینه ضروری است با هر گونه بهره‌برداری و استخراج غیرمجاز از معادن استان، قاطعانه و قانونی برخورد شود.

دهمرده همچنین به تاسیس مرکز زمین‌شناسی استان لرستان اشاره کرد و گفت: فعالیت این مرکز به عنوان مرکز منطقه‌ای با محوریت چندین استان غربی کشور، ظرفیت دیگری را برای رشد و توسعه استان فراهم کرده است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا