یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل زندان‌های لرستان گفت: آموزش و تحقیقات می‌تواند زمینه ارتقا دانش، مهارت و نگرش کارمندان را فراهم نماید.

 

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های لرستان، محمدعلي محمدی در جلسه اعضا شورای تحقیقات و آموزش ستاد محمدعلي محمدي مدير كل زندانها لرستانزندان‌هاي اين استان گفت: نیروی انسانی موتور محرکه سازمان‌ها بوده و با توجه به نقش حیاتی آن می‌تواند زمینه ارتقاء دانش، مهارت و نگرش کارمندان را فراهم نماید.

وی ادامه داد: آموزش و تحقیقات از اولویت‌های اصلی و زمینه‌ساز توسعه و پیش‌رفت در همه ابعاد است که موجب ایجاد یک سیستم اداری متحول، پویا، مشارکت‌جو و مسوولیت‌پذیر خواهد بود.

رئیس شورای تحقیقات زندان‌های استان ضمن مثبت ارزیابی نمودن جلسات و دوره‌های برگزار شده آموزش و تحقیقات اظهار نمود: اجرای دوره‌های آموزشی و آشنایی پرسنل با اصول تحقیق با هدف ارتقا توان علمی و عملیاتی كاركنان و توجه جدی به این حوزه‌ها به عنوان اصول تاثیر‌گذار در بهبود امور زندان‌بانی کاملاً شناخته شده است.

محمدي اظهار داشت: قطعاً با پتانسیل علمی موجود می‌توان فعالیت‌های پژوهشی را بین  کلیه کارکنان نهادینه و از نتایج کاربردی تحقیقات در جهت رفع نیازها و مشکلات زندان‌ها استفاده کرد.

وي  افزود: اگر در کنار نظام پذیرش پیشنهادات، تحقیقات با رویکردی کاملاً کاربردی و غیرتکراری ارائه شود که حتی یک کارمند ساده هم با ارائه یک پیشنهادسازنده به پویایی و بالندگی سازمان کمک نماید، آن گاه می‌توان ادعا کرد که عملکرد موفقی داشته‌ایم.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا