یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

انتخاب لرستان به عنوان پايتخت ژئوتوريسم، فرصتي مناسب براي معرفي گردشگري استفرماندار خرم‌آباد انتخاب لرستان به عنوان پايتخت ژئوتوريسم ايران را فرصتي مناسب براي معرفي ظرفيت‌ها وپتانسيل‌هاي گردشگري اين استان ذكر نمود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان خرم‌آباد، حبيب‌الله خجسته‌پور در جلسه ستاد هماهنگي خدمات سفر اين شهرستان كه با حضور جمعي از مسوولان ادارات عضو ستاد هماهنگي سفر در فرمانداري خرم‌آباد برگزار گرديد به تبيين اهميت سفر در دين مبين اسلام و تاثير آن بر احوال و روحيات افراد پرداخت.

وي اذعان داشت: با پي‌گيري‌ استاندار لرستان، اين استان به عنوان پايتخت ژئوتوريسم كشور تعيين شده كه اين اتفاق، فرصتي مناسب را براي معرفي ظرفيت‌ها و پنانسيل‌هاي گردشگري لرستان و به ويژه شهرستان خرم‌آباد فراهم نموده است.

خجسته‌پور اظهار داشت: با توجه به شرايط مناسب و متعادل اقليم و آب و هواي لرستان و وجود تفرج‌گاه‌ها، آبشارها، رودخانه‌ها، در همه فصول پذيراي مهمانان و گردشگران بسياري از اقصي‌نقاط كشور هستيم كه جهت توسعه و گسترش حوزه گردشگري در شهرستان نياز به برنامه‌ريزي بيش‌تري است.

فرماندار خرم‌آباد گفت: با توجه به آغازفصل تابستان و تعطيلي مدارس بسياري از مردم سفرهاي خود را آغاز كرده‌اند و بر همين اساس از آغاز تعطيلات تابستاني تمهيدات لازم جهت استقبال و اسكان مهمانان و مسافران تابستاني در شهرستان خرم‌آباد انديشيده شده است.

خجسته‌پور ايجاد كمپ‌هاي اسكان مسافران در پارك‌هاي شريعتي، كيو و نسترن توسط شهرداري خرم‌آباد و تخصيص 6 مدرسه با بيش از 70 كلاس مجهز به امكانات اوليه توسط آموزش و پرورش نواحي 1 و 2 شهرستان را از جمله اقدامات ستاد هماهنگي سفر شهرستان ذكر نمود.

رئيس ستاد هماهنگي خدمات سفر شهرستان در ادامه بر لزوم توجه ويژه دستگاه‌هاي عضو اين ستاد به رعايت ايمن‌سازي معابر و اصلاح نقاط حادثه‌خيز حوزه شهرستان، نصب علائم راهنمايي و رانندگي در معابر، اصلاح سيستم روشنايي معابر برون شهري و درون‌شهري‌، استقرار تيم‌هاي پليس راهور در مناطق حادثه‌خيز‌، استقرار عوامل هلال احمر و فوريت‌هاي پزشكي و ارتقاي كمي و كيفي خدمات اورژانس و بيمارستاني در راستاي كاهش تلفات تصادفات رانندگي‌، فعال نمودن امداد خودروها، بهبود وضعيت پمپ‌هاي بنزين و گاز درون و برون‌شهري را لازم و ضروري برشمرد و اظهار اميدواري كرد با عملي نمودن مصوبات اين جلسه شرايط مناسبي جهت  بهره‌گيري واسكان مسافران مهيا گردد.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا