یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان كشور گفت: به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ریزی شد تا تمام متقاضیان در سراسر کشور به طور کامل از مزایای بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند.

به گزارش يافته‌نيوز به نقل از روابط عمومي سراي روزنامه‌نگاران، مهدی شجاعی با بیان این که سال گذشته بیش از 25 هزار نفر از متقاضیان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند، اظهار داشت: از دو سال قبل بحث بیمه تکمیلی نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان به صورت جدی پیگیری شد که خوشبختانه سال 90 و 91 موفق شدیم تمام متقاضیانی که در سراسر کشور عضو صندوق حمایت از هنرمندان بودند را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهیم.

وی ادامه داد: برای سال 92 با وجود این که این صندوق با مشکل کسری بودجه مواجه است اما به دستور و تأکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ریزی شد تا تمامی متقاضیان در سراسر کشور به طور کامل از مزایای بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند.

شجاعی اضافه کرد: بر همین اساس به کل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و شهرستان‌ها و همچنین معاونت‌های تخصصی مطبوعاتی در استان تهران چگونگی ثبت‌نام از هنرمندان ابلاغ شد تا نام‌نویسی از متقاضیان بیمه تکمیلی انجام شود.

وی یادآور شد: مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام شامل کپی کارت ملی بیمه شده اصلی افراد تحت تکفل، کپی صفحه اول دفترچه بیمه شده اصلی افراد تحت تکفل، کپی صفحه اول و دوم بیمه شده اصلی و فیش بانکی به مبلغ 70 هزار تومان(بانك‌تجارت) می‌شود.

به گفته شجاعی از تعرفه حق بیمه فقط 70 هزار تومان را اعضا تقبل می‌کنند و مابقی را صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان تأمین می‌کند.

مدیرعامل صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان با بیان این که زمان ثبت‌نام تا 5 اردیبهشت ماه سال جاری است، گفت: لازم است که متقاضیان نسبت به انجام ثبت‌نام، به موقع اقدام کنند. وی بیان داشت: صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان آمادگی دارد که تمامی متقاضیان را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهد و در این خصوص محدودیتی در کار نیست.

شايان ذكر است ثبت نام خبرنگاران متقاضی در 3 حوزه بیمه تکمیلی، عمر و حوادث انجام مي‌شود.

 

دیدگاه‌ها  

#1 مریم 1392-02-04 15:04
سلام

من تازه امروز این خبر رو دیدم... پایان مهلت ثبت نام 5 اردیبهشت هست که میشود 5 شنبه و در روزهای 5 شنبه ادارات تعطیل میباشند...!!!! لطفا راهنمایی فرمایید.
با سپاس
_____________________
سلام. اول وقت اداري روز پنج‌شنبه به اداره فرهنگ و ارشاد شهرتان مراجعه كنيد
موفق باشيد
نقل قول کردن
#2 مریم 1392-02-04 15:06
سلام

5 اردیبهشت مصادف با روز 5 شنبه و تعطیلی ادارات میباشد... مدارک را چگونه تحویل بدهیم؟!
نقل قول کردن
#3 kjhghygyk 1392-02-17 02:01
:D
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا