یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان تالار افلاک خرم آباد به دلیل انجام اقدام غیرقانونی و خارج از عرف معمول «تیراندازی در مجالس عروسی» پلمب شد.
به گزارش روز شنبه یافته، علی حسنوند دادستان عمومی وانقلاب مرکز لرستان در این خصوص در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد ورییس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده است.
وی افزود: اینگونه تیراندازی ها ، لغو تعدادی از پروازهای این فرودگاه را بهمراه داشته است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان بیان کرد: موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمپ تالار افلاک صادر شد.

دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1403-02-16 13:35
درب ورودی تالار بیان بگردن و اجازه ندهند سلاح گرم کسی با خودش بیاره تالار
و مردمان شهری و متمدن هم اصلا رسم نیست که اسلحه بیارن تو تالار و تیراندازی کنند
نقل قول کردن
#2 خرم‌آبادی 1403-02-16 13:37
سالانه این‌همه آدم و جوان بی‌گناه تو عروسی ها بخاطر تیراندازی غلط و کمانه کردن تیر ، متأسفانه دچار حادثه شدند
لذا جا داره این رسم خطرناک را کنار گذاشته و خیلی آرام و با فرهنگ اسلامی ایرانی مراسم را انجام دهند
نیازی به تیراندازی و حادثه آفرینی نیست
نقل قول کردن
#3 شهروند 1403-02-16 13:39
این تالار چسبیده به فرودگاه خرم‌آباد است و قطعا تیراندازی ها ممکن است موجب حادثه شود و بر مدیر تالار لازمه و واجبه که اجازه نده اسلحه بیارن توی تالار
الان این خبرها در فضای مجازی پخش شده و عده‌ای متأسفانه آمدن به مردم ما توهین کردند آخه انصافه بخاطر بی مبالاتی عده‌ای، کل یک شهر و استان حرف بشنوند؟
نقل قول کردن
#4 شهروند لرستانی 1403-02-16 19:10
متاسفانه قانون گریزی یکی از بزرگترین معضلاتی است که امروزه کم و بیش جامعه ما با آن دست به گریبان است. تا جایی که نظیر این مورد؛ اجرای قانون و امنیت جانی دیگران کوچکترین اهمیتی برای برخی از مراکزی که مجوز فعالیت خود را از دولت گرفته و متعهد به اجرای قوانین شده اند، ندارد و بعضا مدیران خودخواه، منفعت طلب و بی مسئولیت آن در برابر قانون گردنکشی هم می کنند.
البته در نزدیکی و اطراف فرودگاه خرم آباد چندین تالار وجود دارد که با توجه به رسم غلط تیراندازی در عروسی ها، همواره این تهدید بالقوه و احتمال حادثه برای هواپیماهای مسافربری و رقم زدن یک فاجعه بزرگ انسانی وجود دارد.
به نظر می رسد مراجع دیربط بایستی ضمن نظارت دقیق تر بر این گونه اماکن، از دادن مجوز به تالار و امثال آن در محدوده و حتی تا چند کیلومتری فرودگاه خرم آباد خودداری کنند.
نقل قول کردن
#5 دلسوز 1403-02-16 23:19
خود مرحوم کلاشینکف طراح سلاح کلاشینکف، سه تا دختر داشت ولی در مراسم عروسی هیچکدام تیراندازی نکرد حالا عده‌ای تو هر مراسمی سلاح میارن و تیراندازی می‌کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا