یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یونس بهاروند ایرانیا مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان لرستان از نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان و جمعی از همکاران تقدیر و تشکر نمود.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان یونس بهاروند ایرانیا مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان لرستان بهمراه جمعی از مدیران آن مجموعه با حضور در ساختمان ستادی مخابرات منطقه لرستان به جهت همکاری صمیمانه مدیر مخابرات منطقه و همکاران گرانقدر در آن مجموعه با جهادگران عرصه مقدس مدرسه‌سازی در خصوص تأمین ارتباطات پایدار ویدئو کنفرانس، به ویژه در برگزاری آیین افتتاح همزمان ۹۵۰ فضای آموزشی کشور در دهه فجر ۱۴۰۲ از زحمات آن‌ها با اهدای لوح، تقدیر و تشکر نمود.
 
وی با بیان اینکه توسعه مخابرات موجب پیشرفت جامعه می‌شود، گفت: صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات از مؤلفه‌های اصلی و مهم رشد و شکوفایی کشور در عرصه‌های مختلف است.
یونس بهاروند ایرانیا گفت: ارتباطات در عصر کنونی اساس هر نوع پیشرفت و توسعه را تشکیل می‌دهد و به برکت انقلاب اسلامی، کشورمان و به تبع استان لرستان در این حوزه پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و قابل قیاس با قبل نبوده و مخابرات استان نیز در دولت سیزدهم و مردمی عملکرد درخشانی داشته و جزء دستگاه‌های برتر می‌باشد.
 
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان لرستان خاطرنشان کردند که همکاری مدیر مخابرات منطقه لرستان و همکاران گرانقدر‌ایشان نشان از حسن تدبیر، برنامه‌ریزی منسجم، سازماندهی مؤثر و مدیریت ارزشمند آن مجموعه دارد.
 
نبی اله شمسی فر، مدیر مخابرات منطقه لرستان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت مخابرات منطقه لرستان، بر ضرورت حمایت همه جانبه نهاد‌های حاکمیتی از شرکت مخابرات ایران در پیاده‌سازی طرح‌های مهم ارتباطی منطقه لرستان به خصوص توسعه فیبر نوری استان تأکید کرد.
 
وی ضمن تشکر از حسن نظر مدیر کل محترم نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان و نگرش مثبت‌ایشان به فناوری ارتباطات و مخابرات در توسعه استان گفت: مخابرات استان تمام تلاش خود را نموده که با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و بکارگیری پتانسیل‌های کشوری و استانی نسبت به ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی استان با وجود همه تنگنا‌ها و شرایط خاص جغرافیایی استان و کاستی‌های گذشته اقدام نماید که با لطف خدا تلاش همکاران این مهم در این حوزه محقق شده و تلاش می‌کنیم که این روند با شتاب بیشتر و بهتر از قبل ادامه یابد.
 
مدیر مخابرات منطقه لرستان افزود: با همکاری دستگاه‌های مرتبط شامل اداره کل نوسازی مدارس، اداره کل آموزش و پرورش، استانداری، برنامه و بودجه و با استفاده از ظرفیت‌های پیش رو بحث اتصال مدارس به شبکه‌های نوین فیبرنوری FTTH برای دستیابی به هوشمندسازی مدارس و بستر‌سازی انتخابات الکترونیکی که عمدتاً مدارس بعنوان شعب مورد استفاده قرار می‌گیرند پیگیری و اقدام شود.
 
گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح سپاس از دکتر نبی اله شمسی فر مدیر منطقه، مهندس یوسف بهاروند ریاست اداره فناوری اطلاعات، مهندس آرش خدایاری، مهندس حسین احمدی و مهندس شهریار جایدری و تقدیر بعمل آمد


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا