یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

چند خبر کوتاه...






تبدیل بخش مخروبه پارک معلم به مکانی برای ورزش شهروندان

فضای ۱۲۰۰متر مربعی پارک معلم خرم‌آباد که قبلا بصورت مخروبه بود، به مکان ورزشی چند منظوره شامل تنیس روی میز؛ فوتسال والیبال ...) تبدیل و در اختیار شهروندان قرار گرفت.
این اقدام توسط شهرداری منطقه ۲ صورت گرفت.
 
 
پیکر شهید نعمت‌پور تشییع شد
پیکر مطهر شهید مدافع امنیت سروان مجتبی نعمت پور، جمعه 24 فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ از محل مسجد امام‌سجاد (ع) تا چهارراه کاشانی تشییع و سپس در مزارستان روستای سیاهپوش این شهرستان به خاک سپرده شد.

شایان ذکر است صبح روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ مأموران انتظامی، در اجرای حکم قضائی، برای دستگیری محکوم متواری که داری سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه، حمل و توزیع مواد مخدر و دیگر جرائم بود، به محل اختفای او اعزام شدند.

این متهم در یکی از مناطق حاشیه آبادان مخفی شده بود که در این عملیات، سارق مسلح به محض مشاهده پلیس، اقدام به تیراندازی کرد که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.

در این عملیات، مأمور وظیفه شناس سروان «مجتبی نعمت پور» که بر اثر اصابت گلوله سارق مسلح مجروح شده بود علیرغم انجام اقدامات درمانی کادر پزشکی، لحظاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مامور وظیفه شناس شهید «مجتبی نعمت پور» اهل سلسله، فرزند درویش عباس متاهل و دارای یک فرزند دختر یک‌ماهه بود

 
 
برقراری پرواز فوق‌العاده در فرودگاه شهدای خرم‌آباد
مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد از برقراری پرواز فوق العاده در این فرودگاه خبر داد.
امیرعباس نظری‌زاده، ۲۴ فروردین اظهار کرد: پرواز فوق العاده شرکت هواپیمایی پارس ایر در روز یکشنبه ۲۶ فروردین در این فرودگاه دایر شد.
وی بیان کرد: این پرواز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۲ از فرودگاه مهرآباد به مقصد خرم‌آباد انجام می‌شود.
این مسئول یادآور شد: متقاضیان می‌توانند برای تهیه بلیط به آژانس‌های مسافرتی و دفاتر فروش و سایت های معتبر مراجعه کنند.
نظری‌زاده گفت: متقاضیان جهت اطلاع از آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه شهدای خرم‌آباد با تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند./ ایسنا
 
غواصان الیگودرز را یاری کنید
چندی قبل حادثه غرق شدن پدر و پسر الیگودرزی در دریاچه سد خان آباد موجبات جریحه دار شدن افکار عمومی شد، غواصان به‌رغم نبود تجهیزات کامل و سالم موفق شدند اجساد حادثه دیدگان را از آب بیرون آورند؛ اما همین نقصان امکانات غواصی مشکلات بسیاری برای غواصان بوجود آورد.
شایان ذکر است پس از این حادثه، نگارنده در مطلبی که در رسانه‌های شهرستان و استان منتشر کرد، با اشاره به وسعت حوزه آبی الیگودرز و..... ، تجهیز امکانات غواصی برای کاهش تلفات حوادث خواستار شد.
و امروز در سفر محمد حسن نامی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور یکی از مصوباتی که با پیگیری خسروی فرماندار الیگودرز در جلسه شورای اداری استان مطرح و به سر انجام رسید تأمین لباس غواصی برای شهرستان الیگودرز بود.با این مصوبه انتظار می‌رود اداره کل مدیریت بحران استان و در رأس آن پازوکی مدیر این مجموعه، تحقق این مصوبه را به عنوان یک مطالبه به طور جدی پیگیری نماید./عباس شاه‌علی
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا