یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یحیی عیدی بیرانوند از سمت خود به عنوان شهردار بروجرد استعفاء داد.
به گزارش یافته، بیرانوند بیست و چهارم مردادماه ۱۴۰۰ به عنوان شهردار بروجرد انتخاب و خدمات شایان وی در طی مدت تصدی مورد قبول اهالی این شهر می‌باشد.
بر اساس اعلام یک منبع آگاه، یحیی عیدی بیرانوند بعد از گذشت حدود ۳۲ ماه از انتصابش به عنوان شهردار بروجرد، ظهر چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ استعفاء خود را تقدیم شورای اسلامی شهر بروجرد کرد.
حال باید منتظر ماند تا در خصوص قبول یا رد استعفاء بیرانوند که قرار است عصر امروز در صحن شورا برگزار گردد، تصمیم گیری شود.

عیدی بیرانوند متولد ۱۳۴۹ خرم‌آباد است و در کارنامه خود سوابقی همچون دو سال ریاست اولین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد، سرپرست مدیر کل امور شهری استان، مدیرکل همیاری شهرداری‌های استان، شهردار خرم آباد، شهردار بهارستان و قائم مقام شهردار کلانشهر کرمانشاه را دارد.
وی دارای مدرک (کارشناس ارشد مدیریت با گرایش برنامه‌ریزی) و ( کارشناس ارشد حقوق) است و عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد در دوره اول از ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۲ بوده است.
وی در جایگاه قائم مقام و معاون مالی و اقتصادی کلانشهر کرمانشاه در سال ۹۹ موفق به دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران شدند.

 


 
تکمیلی:
⭕️بیانه رئیس شورای شهر بروجرد در خصوص استعفای شهرداربروجرد :

ضمن تشکر از حمایت های همشهریان عزیز و تعدادی از مسئولین دلسوز و فعالین اجتماعی که با تماس های مکرر و پیامهای مکرر خواهان ادامه خدمت جناب اقای مهندس عیدی شهردار محترم میباشند، به استحضار میرساند حقیر و دیگر اعضای محترم شورای شهر قاطعانه از عملکرد ایشان حمایت نموده و همه اعضاء در جلسه فوق العاده امروز با استعفای ایشان مخالفت نمودند.
امید است با برطرف نمودن موانعی که توسط  اندکی از مسئولان مغرض بوجود امده است زمینه ادامه خدمت شهردار محترم هموارتر از گذشته شود.
لازم به ذکر است شورا و شهرداری بروجرد از ساماندهی دستفروشان هسته مرکزی شهر که از مطالبات جدی همشهریان عزیز میباشد کوتاه نخواهند امد و به ان عده قلیل مسئولان که با اغراض سیاسی تلاش میکنند این موضوع را تبدیل به یک چالش برای شورا و شهرداری نمایند نصیحت میشود قبل از انکه در منظر مردم رسوا شوند دست از کارشکنی مذبوحانه خود بردارند.

محمد پاپی نژاد-۱۴۰۳/۱/۱۵

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا