یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر به استان لرستان سفر کرد.
به گزارش یافته از روابط عمومی هلال‌احمر لرستان، چهارشنبه ۸ فروردین ماه، وحید کیانفر، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر به استان لرستان سفر کرد.
در این سفر ابتداء با حضور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال‌احمر لرستان با مدیرعامل و معاونین ستادی استان دیدار کرد.
سپس باحضور در سایت امدادهوایی از پروژه‌های عمرانی هلال‌احمر، در خصوص پیشرفت روندکاری پروژه‌های عمرانی بازدید و قول مساعدت دادند.
دیدار با استاندار لرستان از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

همچنین بازدید دکتر کیانفر و عبدالهی از فاز اول نساجی شهرستان دلفان ، زمین واگذاری کارخانه نساجی به مساحت ۱۵ هکتار ، بازدید از پایگاه امدادی گردنه گاماسیاب دلفان و... از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

در پایان این سفر با نجاتگران تیم واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر لرستان دیدار و گفتگو کردند.


حمایت از اشتغال زنان سرپرست خانوار با احداث واحدهای نساجی هلال‌احمر در لرستان

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر گفت: دو واحد نساجی هلال احمر در استان لرستان و با پیگیری‌های رئیس جمعیت هلال احمر در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار رشد و رونق می‌گیرد.

وحید کیانفر معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر به اتفاق معاون پارلمانی و مدیر عامل هلال‌احمر لرستان از پایگاه‌های امداد و نجات شمال استان بازدید کرد.

وی در ادامه از فاز اول شرکت نساجی هلال و زمین محل احداث فاز دوم نساجی هلال لرستان نیز بازدید و در جریان این بازدید تاکید کرد که رشد و توسعه این واحدهای نساجی با تاکید و حمایت جدی رئیس جمعیت هلال‌احمر و همراهی مسئولین محلی بویژه استاندار و هبه ۱۵ هکتار زمین توسط اهالی و با هدف حمایت از اقتصاد خانواده‌های کم‌برخوردار بویژه اشتغال زایی برای زنان سرپرست خانوار انجام شده است.

براین اساس در فاز اول، ۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در این حوزه مشغول به فعالیت شده و فاز دوم در راستای توسعه اقتصاد محلی و برخورداری از ظرفیت‌های فراوان منطقه به زودی با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر کلنگ زنی می‌شود.



 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا