یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از تاخیر در آغاز به کار ادارات و بانک‌ها در برخی از شهرها و بخش‌های لرستان در روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند خبر داد.
 به گزارش یافته، مهدی پازوکی شامگاه چهارشنبه نهم اسفندماه گفت: براساس تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عمملیات پاسخ  به بحران استان به دلیل فعالیت سامانه بارشی و برودت شدید هوا ساعت شروع به کار ادارات و بانک ها در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، ازنا، الیگودرز، دورود، سلسله و دلفان و بخش‌های تابعه روز پنج‌شنبه دهم اسفندماه  ساعت ۹ صبح تعیین شده است.
شایان ذکر است از عصر امروز اکثر شهرهای استان شاهد بارش برف و باران بودند.
 
 
استقرار راهداران در جاده‌های لرستان
مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از استقرار ۴۰۰ نیروی راهدار در جاده‌های این استان در پی بارش برف خبر داد و  با ورود سامانه بارشی به استان از بعدازظهر امروز در شهرستان‌های دلفان، سلسله، بروجرد، دورود، ازنا و الیگودرز شاهد بارش پراکنده برف هستیم.
وی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان باز است، افزود: ۴۰۰ راهدار با استفاده از ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در محورهای مواصلاتی استان مستقر و به حالت آماده‌باش هستند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: باوجوداینکه راه‌های اصلی و شریانی توسط راهداران به طور مدام برف‌روبی و نمک‌پاشی می‌شود، ولی باتوجه‌به اینکه دمای هوا هفت درجه زیر صفر است باعث یخ‌زدگی و لغزندگی سطح محورهای مواصلاتی شده است.
شیروانی، تصریح کرد: از هم استانی گرامی در خواست می‌شود از سفرهای غیرضروری بخصوص در محورهای کوهستانی پرهیز کنند، در صورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و سرعت مطمئنه و نکات ایمنی را رعایت کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا