یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان در جلسه بررسی پایداری ارتباطی استان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ با بیان این مطلب گفت: با تلاش کارکنان مخابرات استان و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های فنی صورت گرفته در ایجاد شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی مناسب، زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در استان به نحو مطلوب فراهم گردید.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، نبی اله شمسی فر در جلسه‌ای که با حضور شورای معاونین در ساختمان ستاد این مجموعه برگزار شد؛ پایداری ارتباط را شرط لازم برای برگزاری انتخابات دانست و اظهار کرد: مخابرات منطقه لرستان با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط، تمامی تدابیر لازم را برای تأمین ارتباطات و انتقال اطلاعات در روز انتخابات را‌اندیشیده و عملی نموده است.
وی با اشاره به وسعت استان و کوهستانی بودن استان و تعدد مراکز اخذ رای افزود: با وجود وسعت استان، تعداد بالای مراکز اخذ رای و پراکندگی این مراکز در سطح استان، مخابرات از طریق شبکه ثابت و سیار ارتباط لازم را در ۱۰۳۰ شعبه ثابت و بخش اعظمی از ۶۲۴ شعبه سیار برای پوشش بیش از ۲۵۹۵ نقطه اخذ رای در سراسر استان را فراهم آورده است.
وی در ادامه گفت: به منظور دسترسی مردم به سامانه‌های ارتباطی و فناوری و ایجاد زیرساخت الکترونیکی برگزاری انتخابات از ابتدای سال تاکنون ۱۱۹ سایت تلفن همراه در دستور کار مخابرات استان قرار گرفته است.
مدیر مخابرات منطقه لرستان افزود: ۹۹ سایت تلفن همراه در مناطق روستایی و ۲۰ سایت تلفن همراه در مناطق شهری و بیش از ۹۵ سایت جهت ارتقاء تکنولوژی در استان احداث خواهد شد.
شمسی فر همچنین از افزایش ظرفیت شبکه و تقویت پوشش مخابراتی در مناطق دور افتاده خبر داد و گفت: مخابرات لرستان با هدف تأمین زیرساخت‌های لازم برای ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات، تمام ظرفیت‌های خود در سراسر استان را بکارگیری نموده است.
گفتنی است؛ اعضای شورای معاون و مدیران مخابرات منطقه لرستان در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای تأمین ارتباطات لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو و آخرین وضعیت ارتباطی استان ارائه دادند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و در حال حاضر ۳۵۰ کاندیدا در این رقابت حضور دارند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا