یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جزئیات تعطیلی مدارس و ادارات لرستان در روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد.
به گزارش یافته، روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد:
به علت بارش برف، یخبندان و برودت هوا مدارس ابتدایی نوبت صبح شهر‌های خرم آباد، ازنا، الیگودرز، بروجرد دورود، دلفان، سلسله و بخش‌های کاکاوند، اشترینان، زاغه، بیرانوند، شول آباد و سیلاخور به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و مدارس متوسطه اول و دوم نوبت صبح شهر‌های و بخش‌های ذکر شده با تأخیر و رأس ساعت ۹ صبح فعالیت خود را شروع می‌کنند.
همچنین ادارات این شهر‌ها و بخش‌ها با تأخیر ساعت ۹ آغاز به کار خواهد کرد.
سایر شهر‌های استان فعالیت مدارس طبق روال عادی است.
 
🔴تکمیلی:
مدارس ابتدایی نوبت صبح چگنی، ویسیان و بخش پاپی تعطیل و در بستر شاد و متوسطه دوره اول و دوم با تأخیر ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را بصورت حضوری شروع می‌کنند.
🔷ادارات آموزش و پرورش این مناطق هم با تأخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
🔴🔴نکته مهم: این اطلاعیه شامل مدارس شهری و روستایی است و برای نوبت عصر فردا مجدد اطلاعیه صادر خواهد شد.

 جزئیات فعالیت مدارس و ادارات لرستان در روز سه‌شنبه اعلام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: به دلیل برودت هوا، ادارات و فعالیت مدارس  برخی از شهرها و بخش‌های استان فردا – سه‌شنبه هشتم اسفند – با تاخیر آغاز خواهد شد

مهدی پازوکی شامگاه دوشنبه اعلام کرد: با توجه به اُفت شدید دما فعالیت مدارس و مراکز آموزشی مقاطع متوسطۀ اول و دوم، بانک‌ها، ادارات و دانشگاه‌ها در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دورود، بروجرد، سلسله، دلفان، خرم‌آباد و چگنی و بخش‌های اشترینان، سیلاخور، کاکاوند زاغه بیران‌شهر، زز و ماهرو و پاپی از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

وی افزود: آموزش در مقاطع ابتدایی و پیش‌دبستانی  و مهدکودک‌ها در نوبت صبح در این شهرستان‌ها و بخش‌ها نیز به صورت غیر حضوری در بستر شاد خواهد بود.

پازوکی گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از این قاعده مستثنی است و به روال شرایط عادی خدمات‌دهی خواهند داشت.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا