یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد: اطلاعیه‌های ساعت ۶ صبح موجب سردرگمی دانش‌آموزان شد.
به گزارش صبح دوشنبه یافته، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:
با ورود موج سرما به کشور و برودت دما، براساس داده‌های هواشناسی قابل پیش‌بینی بود که برخی شهرستان‌های استان هم با بارش برف و یخبندان مواجه شوند.
در حالی که استان‌های در گیر موج سرما دیشب قبل از ساعت ۹ شب در خبرگزاری‌های رسمی و رسانه ملی تعطیلی و تأخیر ادارات و مدارس را به مردم اطلاع‌رسانی کرده بودند اما ساعت ۶ صبح امروز روابط عمومی برخی فرمانداری‌ها در اطلاعیه‌های دیرهنگام بدون هماهنگی با استان و دستگاه‌های مرتبط، تعطیلی و تأخیر فعالیت مدارس و ادارات را اعلام نمودند درحالیکه همواره روال بر این بوده است که تعطیلی یا تأخیر در فعالیت آموزشی مدارس با اعلام وضعیت شهرستان از طرف فرمانداران به ستاد مدیریت بحران و هماهنگی با آموزش و پرورش استان، طبق اطلاعیه‌ای از سوی مدیریت بحران به دستگاه‌های اجرایی این تعطیلی اعلام شود.
اما مدتی است فرمانداری‌های برخی شهرستان‌ها و مناطق، بدون هماهنگی از طریق روابط عمومی‌های خود دیرهنگام اعلام تعطیلی نموده که باعث سردرگمی مخاطبان، دانش‌آموزان و اهالی محترم رسانه شده است.
با رصد اخبار هواشناسی و پیشرفت تکنولوژی می‌توان وضعیت هواشناسی یک منطقه را پیش‌بینی و آمادگی لازم جهت اتخاذ تصمیم درست به عمل آید. حال چرا این اطلاع‌رسانی تا صبح همان روز به طول می‌کشد جای سؤال دارد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا