یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با اخبار کوتاه لرستان...

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان
با فرا رسیدن چهل وپنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران زنگ انقلاب در تمام مدارس استان نواخته شد
این مراسم یازدهم بهمن ماه در خرم آباد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرهنگیان و دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی نواب صفوی برگزار شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به دیدار شاعر پیشکسوت این استان رفت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه برنامه‌های دیدار و سرکشی از اهالی فرهنگ و هنر لرستان به دیدار «منوچهر نورمحمدی» شاعر پیشکوست لرستانی رفت.
منوچهر نورمحمدی ۱۳۲۳ در الشتر متولد شد. دیوان منوچهرخان کولیوند شاعر اهل بیت (ع‌) به انضمام احوال و آثار شاعران کولیوند از عهد قاجاریه تا عصر حاضر با مقابله و تصحیح و ترجمه ابیات و همچنین کتاب باغ آرزو منتشر شده است.
 
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد به خیبر واگذار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احمدرضا دالوند معاون امور عمرانی استانداری لرستان عصر امروز در مراسم «وفاق و همبستگی برای سربلندی خیبر لرتباران» بیان کرد: مدیریت استان توجه جدی به این دارد که با توجه به افتخاراتی که خیبر در استان داشته ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در اختیار این تیم قرار گیرد که در این راستا روال اداری آن در حال انجام است.
 
 
 
برف باران در راه لرستان
سازمان هواشناسی لرستان اعلام کرد:
با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی در لرستان سامانه بارشی از عصر فردا پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه به استان وارد می‌شود که این شرایط جوی تا بامداد شنبه ادامه دارد.
در این مدت علاوه بر افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد برای فردا عصر و شب پنجشنبه در همه نقاط استان رگبار باران گاهی رعد و برق، شهر‌های سردسیر رگبار برف و نقاط کوهستانی و گردنه‌ها بارش برف پیش‌بینی می‌شد.
روز جمعه سیزدهم بهمن بر شدت بارش‌ها افزوده می‌شود و با توجه به برودت هوا در اغلب مناطق استان بارش برف را خواهیم داشت. انسداد راه‌های ارتباطی کوهستانی، آب‌گرفتگی معابر و کولاک برف از مخاطرات این شرایط جوی است که تمهیدات لازم توصیه می‌شود.
برای روز شنبه امواج پایانی سامانه بارشی از استان خارج می‌شود و جو نسبتاً پایداری خواهیم داشت.
در۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر و نور آباد با دمای ۴ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر استان بودند.
 
 
 
راه‌اندازی بخش تولید پلاکت در پایگاه انتقال خون الیگودرز
محمد پولادوند رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان الیگودرز گفت: بخش تولید پلاکت در این پایگاه با هدف تسریع در تفکیک فرآورده‌های خونی و انتقال آن به بیماران نیازمند راه‌اندازی شد.
پولادوند افزود: در این پایگاه علاوه بر تأمین خون، پلاکت مورد نیاز بیماران بیمارستان‌های امام صادق(ع)، شهید ولیان و امام علی(ع) شهرستان‌های الیگودرز و ازنا تأمین می‌شود.
وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۲ واحد پلاکت در پایگاه انتقال خون الیگودرز تولید می‌شود، گفت: تا پیش از راه‌اندازی بخش تولید پلاکت در شهرستان الیگودرز نیاز بیماران این شهرستان از خرم‌آباد، بروجرد و گاهی استان‌های همجوار تأمین می‌شود.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا