یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به منظور حل و فصل اختلافات میان افراد و سازمان‌ها، شعبه شورای حل اختلاف به عنوان یک نهاد قانونی، در دادگستری شهرستان خرم آباد مستقر شد.
به گزارش یافته از روابط عمومی دادگستری کل لرستان؛ در راستای ایجاد فرهنگ صلح و سازش و استفاده از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف که یکی از اهداف تحول قضایی در قوه قضاییه می‌باشد، و همچنین در جهت برقراری عدالت اجتماعی، با مساعدت رشیدی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب خرم اباد و موافقت کاکولوند؛ معاون محترم رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان، یک شعبه از شورای حل اختلاف در محل دادگستری خرم آباد مستقر شد.
به منظور همکاری و مشورت با اعضای ساعی و پرتلاش شورای حل اختلاف؛ چندین پرونده اجرای احکام مدنی با موضوعات اختلاف ملکی و تقسیم ترکه منجر به سازش گردید.
اکبر رشیدی رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد نیز ضمن تقدیر و تشکر از اعضای محترم شورای حل اختلاف به قضات محترم اجرای احکام و سایر شعب کیفری و حقوقی ابلاغ نمود تا جهت سازش و حل و فصل اختلافات فی‌مابین؛ به گونه‌ای که به اوقات رسیدگی خللی وارد نیاید، از ظرفیت شورای حل اختلاف مستقر در دادگستری به خصوص در مورد پرونده‌های مسن جهت تعیین تکلیف هرچه سریعتر استفاده گردد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا