یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: ۲۵۱ پروژه مخابراتی به ارزش چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در استان آماده افتتاح است و همزمان با ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
نبی اله شمسی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در بخش روستایی ۱۵ پروژه و در بخش شهری نیز در خرم آباد و دورود سه پروژه، همچنین در حوزه ارتقای فناوری روستایی نیز ۱۱ پروژه در الیگودرز، بروجرد، پلدختر، خرم آباد، کوهدشت و دلفان آماده بهره برداری است.
وی با اشاره به طرح ارتقای فناوری توسعه ارتباطات سیار بیان کرد: ۵۵ پروژه نیز در این بخش قابل بهره برداری است.
وی درخصوص ارتقای فناوری نسل پنج تلفن همراه در استان عنوان کرد: ۱۰ سایت همزمان با ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید همچنین در حوزه نصب و راه اندازی بی تی اس ( دکل مخابراتی) نیز ۲۷ پروژه و در حوزه فیبر نوری منازل و کسب و کارها ۶ پروژه آماده افتتاح می باشد.
مدیر مخابرات منطقه لرستان ادامه داد: در حوزه طرح های تغذیه نیرو ۹ پروژه و در راستای توسعه سیستم های دیتا(داده) نیز ۱۰ پروژه اجرا شده است.
شمسی فر با اشاره به اینکه ۳۵ سایت تلفن همراه روستایی در استان آماده بهره برداری می باشد افزود: ارتباط بسیاری از حوزه های انتخابیه از طریق سیم کارت های سیار است و به همین دلیل توسعه سایت های روستایی در بخش سیار از برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد.
وی اظهار کرد: دولت سیزدهم رویکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته به گونه ای که از انتخابات گذشته تاکنون ۱۴۸‌ سایت روستایی و ۱۵۹ سایت شهری در لرستان راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد: از انتخابات گذشته تاکنون ۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری شهری، ۴۲۹ کیلومتر بین شهری، ۲۴۵ کیلومتر روستایی و در مجموع ۸۲۴ کیلومتر فیبرنوری در لرستان اجرا و بر این مبنا ۲ سال اخیر در حوزه فیبرنوری ۲ هزار میلیارد ریال در استان سرمایه گذاری شده است.

 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا