یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در سفر به استان لرستان اظهارداشت: شرکت‌های بزرگ و فناوری اطلاعات در کشور‌های توسعه یافته و در حال پیشرفت، عمده سرمایه‌گذاری خود را روی صنعت زیرساختی مخابرات انجام می‌دهند و این موضوع، نشان دهنده اهمیت صنعت ارتباطات در تحقق حکمرانی فضای مجازی است.
به گزارش یافته، مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت در سفر به استان لرستان و دیدار با مدیران استانی مخابرات منطقه، که با حضور معاونین ستادی و مدیران ارشد مخابرات برگزار شد، اظهارداشت: عملکرد مخابرات منطقه لرستان با توجه به امکانات موجود قابل تقدیر است، به نحوی که همکاران با دست خالی و حرکت جهادی در استان مدیریت جهادی داشتند و در دولت فعلی۵۸۰ کیلومتر فیبر نوری در این استان کشیده شده است.
وی با تأکید بر لزوم استفاده از تجربیات موفق و پذیرفته شده دیگر استان‌ها و مناطق مخابراتی اعلام کرد: داشتن طرح جامع و به روز منابع انسانی اهمیت زیادی دارد که بر این اساس کار‌ها فرآیند محور می‌شود.
مهندس سلطانی افزود: صنعت مخابرات باید بچرخد تا هم حوزه ارتباطات در بخش‌های زیر ساختی توسعه یابد و هم ارزش افزوده برای مجموعه مخابرات به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های با حجم نیروی انسانی بالا محقق شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت‌های بزرگ و فناوری اطلاعات در کشور‌های توسعه یافته و در حال پیشرفت عمده سرمایه‌گذاری خود را روی صنعت مخابرات انجام می‌دهند و این نشان دهنده اهمیت صنعت ارتباطات و ابعاد اجتماعی و اقتصادی آن است.
وی افزود: اگر ما در این فضا عقب بمانیم قطعاً حکمرانی فضای مجازی را از دست خواهیم داد.
مهندس سلطانی گفت: در حال حاضر وضعیت صف‌آرایی دشمن، در جنگ ترکیبی و اقتصادی است و سطح عملیات آنان در وزارت خزانه داری مستقر شده است، بنابر این برای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات معظم رهبری وضعیت اقتصاد با حمایت از شرکت‌های بزرگ مثبت و رو به جلو شود.
در ادامه این نشست، تفاهمنامه ارائه خدمات ارتباطی بین مهندس سلطانی به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران و سردار باقری، فرمانده سپاه حضرت ابالفضل (ع) در مورد تأمین نیاز‌های ارتباطی به امضا رسید.
بر اساس مفاد این تفاهمنامه، زمینه‌های مشترک همکاری دو مجموعه احصا شده و مواردی مانند ایجاد بستر ارتباط پرسرعت فیبرنوری برای ۱۳۲ حوزه مقاومت بسیج استان و ارائه خدمات دیتا و اینترنت توسط مخابرات انجام می‌شود.
همچنین استفاده از ظرفیت‌های حوزه سپاه استان در کمک به ایجاد طرح فنی، معماری شبکه و اجرای طرح‌های فیبرنوری شرکت مخابرات ایران از مفاد دیگر این تفاهمنامه است.



توجه بیشتر مسئولان ارشد به مخابرات، آینده صنعت ارتباطات را تضمین می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا شاهرخی، امام جمعه خرم آباد  و نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دیدار با مهندس سلطانی و مدیران مخابرات منطقه لرستان با اشاره به اهمیت خدمات مخابرات اظهارداشت: توجه بیشتر مسئولان ارشد به مخابرات و افزایش امکانات در ارائه خدمات، رشد اقتصادی کشور را به دنبال دارد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، امام جمعه خرم آباد  با بیان اینکه ایمان به خدا و خدمتگزاری به مردم دو ویژگی و مزیت است که در ساختار شرکت مخابرات و کارکنان وجود دارد، اظهارداشت: وقتی شرکت مخابرات امکانات لازم برای ارائه ی خدمات را داشته باشد طبیعتا رشد اقتصادی هم در کشور اتفاق خواهد افتاد.

حجت الاسلام  و المسلمین احمدرضا شاهرخی، امام جمعه خرم آباد  در این نشست با اشاره به اهمیت خدمات مخابرات که موجب سرافرازی نظام جمهوری اسلامی شده است، اظهارداشت : ارائه  این خدمات در همه ی نقاط کشور مخصوصا استان لرستان که کوهستانی است و قریب به ۲۵۰۰ روستا دارد، قطعا کار سخت تری است و هزینه بیشتری دارد ، به طوری که در ۴ سال گذشته مشکلات مخابراتی در استان  به جهت بهره مندی عموم داشتیم که با پیگیری مدیر استان مشکلات این مناطق حل شد.

وی با ارج نهادن به فرارسیدن ایام الله دهه فجر افزود: وقتی که مردم در سال ۵۷ به میدان آمدند و شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی دادند، منظورشان استقلال در کشور بود و اینکه توانمندیهایی پیدا کنند که خودشان امور را اداره کنند.

وی افزود: قطار سازندگی کشور با اتکا  به نیروی مردم رو به پیشرفت بوده و با همه ی مشکلات داخلی و خارجی هیچ گاه این سازندگی متوقف نشده است .

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: اگرچه این توسعه در کشور نامتوازن بوده ولی در دولت سیزدهم تلاش شده این توسعه متوازن شود و  خوشبختانه این موضوع در دستور کار مخابرات است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور گفت: باید کارها بصورت برخط انجام شود که این موضوع به توانمندی  زیرساختی مخابرات برمیگردد که باید در کل کشور امکانات فنی وجود داشته باشد و مردم بتوانند به راحتی در انتخابات شرکت نمایند.

وی با حمایت از رفع مشکلات مخابرات در بخش های مختلف گفت: در استان و درون شرکت مخابرات باید موضوع مخابرات برای تصمیم گیران و تصمیم سازان تبیین شود تا مشکلات شرکت مرتفع شود و حتما در جلسات کلان کشور، مشکلات مخابرات به عنوان اولویت، طرح موضوع خواهد شد تا  به یاری خداوند ، شرکت مخابرات با قدرت به خدمت رسانی ادامه دهد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا