یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بنا بر اعلام روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم‌آباد پرواز روز سه شنبه شرکت هواپیمایی ایران ایر به شماره 321 در مسیر تهران – خرم‌آباد به دلیل شرایط نامساعد جوی و عدم دید کافی در خرم‌آباد، به مبدا بازگشت.
به گزارش یافته، این پرواز که ساعت 10 و 20 دقیقه صبح امروز برقرار شده بود حدود 35 دقیقه پس از برخاست، و در نزدیکی فرودگاه خرم‌آباد به علت مه گرفتگی، بارش باران و نبود دید کافی خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.
پرواز مسیر برگشت نیز که قرار بود ساعت 12 و 55 از فرودگاه خرم‌آباد صورت گیرد در این زمان مقرر لغو شده است و بر اساس اعلام شرکت ایران ایر، انجام دوباره این پرواز برای امروز اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است پرواز روز دوشنبه دوم بهمن شرکت هواپیمایی چابهار نیز در مسیر بازگشت خرم‌آباد - تهران به دلیل نقص فنی لغو شده بود.


 

خبر تکمیلی: پرواز مسیر تهران – خرم‌آباد باطل شد
به اطلاع می‌رساند بنا بر اعلام شرکت هواپیمایی ایران ایر پرواز شماره ۳۲۰ این شرکت در مسیر خرم‌آباد - تهران امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۳ به دلیل شرایط جوی باطل اعلام گردید.
مسافرین محترم می‌توانند برای اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد یا سایر فرودگاه‌های کشور با سامانه ۱۹۹ تماس بگیرید.




نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا