یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان از راه‌اندازی هفت کانال تلویزیونی انتخاباتی برای تبلیغات کاندیدا‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در همه حوزه‌های انتخابیه لرستان خبر داد.
به گزارش یافته، علیرضا شیروی روز پنجشنبه در جمع خبرنگارات با اعلام آمادگی کامل صداوسیمای استان برای پخش برنامه‌های نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در کانال‌های انتخاباتی تلویزیونی گفت: پس از دستور ریاست محترم سازمان برای راه‌اندازی ۲۰۰ کانال تلویزیونی انتخاباتی در کشور با هدف عدالت گستری و هویت محوری و پخش برابر تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس و تشویق مشارکت گسترده‌تر و پرشور مردم در انتخابات، سهم لرستان هفت کانال تلویزیونی انتخاباتی شد.
وی افزود تجهیزات این هفت کانال تلویزیونی انتخاباتی از مرحله پخش سیگنال انتقال و انتشار مهیا شده و هم اکنون این هفت کانال به صورت آزمایشی در صدا و سیمای استان در حال پخش است که هفته آینده به صورت رسمی افتتاح خواهند شد.
شیروی اضافه کرد: هم استانی‌های گرامی می‌توانند با تنظیم گیرنده‌های خود از برنامه‌های این کانال‌ها استفاده کنند.
به گفته مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان به هر کدام از نامزد‌های انتخاباتی ۲۰ دقیقه فرصت داده می‌شود تا خود و برنامه‌های آینده‌شان را معرفی کنند و پخش هر محتوا در شبانه روز چند بار تکرار می‌شود.
علیرضا شیروی با بیان اینکه بر اساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اجرایی مربوط به آن امکانات صدا و سیما برای تبیین جایگاه مجلس شورای اسلامی وظایف نمایندگان و افزایش مشارکت و رقابت انتخاباتی به کار گرفته خواهد شد، افزود: نامزد‌های انتخاباتی برای کسب اطلاعات بیشتر به سایتhttp://em1402.ir مراجعه کنند.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا