یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان گفت: با پیگیری‌های اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم‌آباد و اقدام شهرداری خرم‌آباد، سیستم پردازش پسماند شهری این شهرستان تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.
 به گزارش یافته؛ علی سالاروند روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در این باره گفت؛ با توجه به وقفه چندين ساله در این زمینه بالاخره سيستم پردازش پسماند شهرستان خرم آباد در حال طی مراحل نهایی راه‌اندازی و واگذاری به پیمانکار می‌باشد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این امر اجرایی شود.
سالاروند افزود؛ با راه‌اندازي سیستم پردازش پسماند شهرستان خرم‌آباد پسماندها در این سیستم کاملا تفکیک و درنهايت به فروش خواهند رسید و ضمن کاهش میزان پسماند در مرحله دفن، باعث کسب درآمد مناسبی برای شهرداری خواهد شد.
وی اظهار داشت؛ به جهت افزایش ارزش افزوده در بحث پسماندها مقرر شده است که پسماندهای شهرستان چگنی نیز جهت تفکیک به این محل منتقل و مورد پردازش قرار خواهد گرفت.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان ابراز اميدواری کرد که با راه اندازی این سیستم پردازش، بخش زیادی از طلای کثیف(پسماند) به چرخه بازیافت برگردد و همچنین حجم قابل توجهی از پسماند خرم آباد در محل دفن پسماند کاهش پیدا کند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا